Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce cankan şebnem ferahla düet yapsa neler olur arkadaşlar hadi bi düşüne

  • courtney hate • 14 Temmuz 2006 18:08 • #504724
    abi şaka da bi yere kadar ya
    gece rüyama girer böyle birşey benim=)
  • hipeROCKtif • 14 Temmuz 2006 18:28 • #504732
    bacım ne ettin sen?senin bu sorun keşke halamın bıyıkları olsa gibi birşeye denk geliyor
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 20:05 • #507124
    komik ve garip ve kelimelerimizin yetemiyeceği bir şey olurdu
  • canavariye • 28 Temmuz 2006 21:34 • #507127
    harika olurdu bi şebo fanı olarak desteklerim :bööğğkk:
  • canavariye • 28 Temmuz 2006 21:36 • #507128
    harika olurdu bi şebo fanı olarak desteklerim :bööğğkk: