Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinleyin bakalım beğenecek misiniz? Biz yaptık...

  • Lennon81 • 17 Temmuz 2006 12:01 • #505140
    Hocam ciddi emek verdik inan, elektronik olması konusunda bir takım eleştiriler alıyoruz, sanırım albüm kayıtlarına geçerken biraz daha sertleştiricez daha doğrusu daha bir "Rock" yapacağız.
  • kkurt • 17 Temmuz 2006 12:25 • #505141
    güzel.

    en azından bu şarkılar bir barda çalsa "burayı acilen terk edelim" demem.

    elektronik olduğu iyi olmuş, potansiyel ortamlara daha kolay adapte olur. zaten ağzınla kuş tutsan aklı bi karış havada olan rockı gençliğimizi memnun edemezsin. o yüzden böyle devam edin bence.
  • Lennon81 • 17 Temmuz 2006 12:39 • #505142
    Kulağının alışması için şans da vermek gerek. BGir kaç gün sonra duyduğunda daha çok hoşuna gideceğini düşünüyorum :)
  • aparat • 17 Temmuz 2006 12:43 • #505143
    ben esince ofise dinletmeye devam ediyorum çok iyi geliyor. ufak dileklere katılıyorum biraz daha rock kokusu olsa..ama yap-a-mayıp eleştirmektense yapılana saygılar...
  • Lennon81 • 17 Temmuz 2006 12:51 • #505144
    Şimdiden bir hayranımız oldu ne güzel sagol aparat :)