Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Türkiyede Geçen Yılın Şarkısı Hangisi?

  • HereticSlave • 4 Ocak 2007 01:36 • #520148
    kedi kumu - garaj.org
  • kuvvetmira_p • 4 Ocak 2007 14:10 • #520165
    Serdar ortaçın dansözünü bokunu çıkarana kadar çaldılar..!!bu arada ajdarı iyi tanırım.bana matematik dersi vermişti matrak adam:))
  • Metalist_Boy • 4 Ocak 2007 14:49 • #520167
    Valla bencede cok calınan sarkılar güzel olsa bile bi zamandan sonra tabiri caizse boku cıktıgı için sonradan kaybolup gidiyo günlerin karanlık gecmişine :D
    O yüzden en iyi sarkı cok calınmayandır diye düşünüyorum eminim ki emre aydın,ferhat göcer,serdar ortac vb sarkıcıların yaptıgı sarkıları -en azından burda bahsi gecen- ilerde pek hatırlayan olmıycak gibime geliyo :D
  • kuvvetmira_p • 5 Ocak 2007 13:22 • #520206
    sonuna kadar katılıyorum..ama şimdilik eğlensin onlar..ilerde bugünleri arayacakcaklar
  • dark_ambient • 14 Ocak 2007 19:36 • #520592
    isamil yk bombabomba.com bukdar kafa ütüleyen bir şarkı olmadı bence
    bir diğeride mahsunun, dinle bu şarkım sana dinle parçası..ulan şarkı sözleri bile aklıma kazınmış o derece düşmüşüz yani :)