Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Partisi @ Kemancı - Taksim - İstanbul

  • black explorer • 26 Mart 2005 00:00 • #602145
    Ben Dvd'sini izledim,mükemmeldi.İzlerken ben bunalıma girdim.Özellikle Hetfield'ın ve Lars'ın,grup hakkındaki konuşmaları neden ruhsal olarak çöktüklerini gösteriyor.
    Metllica!!!!!!!!!!!! Tüm zamanların en iyisi.Yeah!!!!!!!!!!!!
  • selma17 • 26 Mart 2005 00:00 • #602146
    çok güzel yaw agzim açik kaldi ...
    ama :( birincisi taaaa istanbula gitmem gerekiyoooo ama en kötüsüde eger Nothing Else Matters i çalarlarsa ben kimle dans etceeeeeeem :'(

    :)))) ama yinede deger Istanbulular gitmeyi ihtimal etmeyin !!!!!
    benim için eylenin ve resim faln salmayida unutmayin :P okkk :D
  • Darth • 27 Mart 2005 00:00 • #602147
    ARKADAŞLAR,,

    Hiç üzülmeyin gelemediniz diye, neden mi ? çünkü sadece mp3 çaldılar ama Güven Erkin Erkal gayet güzel serileri derledi...

    Slide show'mu?
    sadece Some kind of monster' ın trailer'ını 3 veya 4 kez gösterdiler (zaten bir tanesi 45 sn filan sürüyordu).

    Aptullica'nın karikatürlerini gösterdiler onlar da fazla değil di ama güzeldi...

    Gelelim asıl fiyaskoya, Grup çıktı Almora..

    kendi şarkılarını çaldırlar yan flüt filan var herneyse hayatımda bu kadar rezalet bir grup görmedim, sanki biz iskoçyalıyızda iskoç müziklerini anımsatan bir sürü anlamsız riffler var..kızların kıyafetleri, saçları ve vokalistin deri dar pantolonu hakkında zaten artık birşey diyemiyorum ....rezaletti

    ve ne oldu biliyor musunuz?
    Grup Metallica FİLAN ÇALMADI. ÇALMAYAKTIDA....

    Hemen gidip kapıdaki yetkililerde konuştuk, şaçmaladılar biz öyle bir haber vermedik dediler..

    Arkadaşlar sakın bu tip organizasyonlara inanmayın, kapıdaki eleman Metallica şarkıları çalabilecek grup olmadığını çok araştırdığını söyledi, emin ki, enstruman çalan arkadaşlar en azında Metallica dan 3-4 şarkı çalabiliyordur...

    Bu organizasyonla sadece giriş parası ve içilen biralardan kar ettiler,,,kısa gecenin karı işte...ne güzel değil mi???
  • AMOR • 29 Mart 2005 00:00 • #602148
    güzel....almorayıda tanıttı arkadas.....hey size dıyorum?? rockcı gecinenler metalcı gecinenler bilmem necilerr?? nolduu?? gördünüzmü metallicayı :) neyse..hadi bakın siz yine keyfinize..
  • LarsErhan • 31 Mart 2005 00:00 • #602149
    boşu boşuna gittik.
    kandırıldık.
    sadece dj metallica caldı.
    demekki kemancı artık dolmuyormuş.
    metallica bahanesiyle doldurdular olayı.