Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Olympos "Kırılmış Bir Dalga Gibi"

  • Darklord • 14 Temmuz 2005 00:00 • #608936
    Git!!
    Sakın dönme bana
    Git!!
    Hakettim galiba

    Mükemmelsiniz. Hasretten sonraki yeni hitim.
  • isa_bet • 17 Temmuz 2005 00:00 • #608937
    çok güzel olmuş..
  • kurtforyou • 19 Temmuz 2005 00:00 • #608938
    pembe elbise çok güzel şarkı
  • skater girl • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608939
    çok güzel..en az ilk albüm kadar başarılı olduğu kesin..
  • abilityenemy • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608940
    aynı rafta duman'la direc-t'in cd'sini yanyana gördüm..direc-t'i almaya karar verdim...

    çok çok daha iyisini yapabilirler biliyorum..ama ben sevmedim bu albümü..
  • __tuğçe • 6 Ağustos 2005 00:00 • #608941
    rambo...
    süperrrrrr!!!!!!!!!
  • Lounge Act • 28 Ekim 2005 00:00 • #608942
    hayatımda bu kadar kötü bu kadar abuk subuk söz yazan bir gurup görmedim gerçekten felaket bir gurup felaket bir albüm...
  • tuvalet kağıdı • 4 Kasım 2005 00:00 • #608943
    bu albümü arkadaşıma hediye olarak almıştım ama dayanamadım ve cd yi açtım dinledim bence güzel olmuş ve bilgenin o cırtlak seside çok hoşuma gidiyor direc-t e başarılar
  • domidikoy • 11 Ocak 2006 00:00 • #608944
    ya doğru sölemek gerekirse güzel albüm ama ilk albümle kıyaslanamaz ama yinede oldukça güzel..
    müzik kalitesi mükemmelde ya birazda sözlerde iş olma 1 numara olcak ama nese darısı diğer albüme:))))