bu albümü arkadaşıma hediye olarak almıştım ama dayanamadım ve cd yi açtım dinledim bence güzel olmuş ve bilgenin o cırtlak seside çok hoşuma gidiyor direc-t e başarılar
ya doğru sölemek gerekirse güzel albüm ama ilk albümle kıyaslanamaz ama yinede oldukça güzel..
müzik kalitesi mükemmelde ya birazda sözlerde iş olma 1 numara olcak ama nese darısı diğer albüme:))))