grupları tebrik ederim. her grup için yorucuydu.cunku sabah 9 da grupları getirip te anca saat 2-3 sound check e cagırılması hem sinirleri gerdi hemde yorgunluk yaratı. ayrıca sound checek o kdaar beklenmesine ragmen sadece 10-15 dk verilmesi de ayrı bi rezillikti bence. cook vasat bi organizasyon oldugu kesin . va bana gore hak edenlerin 2. ve 3. olmaları beni uzdu acıkcası. Yine de herkese başarılar.