Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • doguhan • 10 Ekim 2005 00:00 • #613308
    olay budur denilesi vak'a :) Queen
  • mad • 10 Ekim 2005 00:00 • #613309
    yapmayın arkadaşlar tabii ki freddy bir efsaneydi.ama freddy'de queen'in devam etmesini isterdi.ortada rock adına o kadar aibdik gubidik grup varken queen gibi efsanelere ihtiyacımız var.ayrıca paul rodgers rock aleminin en iyi vokalistlerinden biridir.free ve bad company gibi gruplarda söylemiştir..şans eseri tv'de yeni hallerini seyrettim gayet iyiydi.bence bundan daha iyi bir seçim olamazdı..
  • queenemre • 10 Ekim 2005 00:00 • #613310
    böyle bişey bekliyordum ben. queen fanı olarak beni buruk bir sevince iten bir projeydi bu konserler ve bu albüm. eğer gerçekten john deaconda olsaydı %100 desteklerdim ancak böyle olmaz. hergün internetten bir dolu queen konseri indiriyorum ancak bu konser turnesini ve albümünü indiresim gelmiyor. ancak canlı canlı izleme imkanı bulursam brian may ve roger taylorı görmek olur amacım. neyseki queen + paul rodgers adı altında çıkan bir albüm. sırf queen albümü olsaydı kan kusardım. fanlarının bu hassasiyetinide biliyorlar neyseki. bu arada bu albümü boşverinde brian may freddie'yle yapılmış hiç yayınlanmamış parçaların aranje edilip yeni bir queen albümü olarak yayınlanacağını açıkladı (made in heaven gibi) benim için asıl şampiyonların dönüşü o olacak!!!
  • queenemre • 10 Ekim 2005 00:00 • #613311
    böyle bişey bekliyordum ben. queen fanı olarak beni buruk bir sevince iten bir projeydi bu konserler ve bu albüm. eğer gerçekten john deaconda olsaydı %100 desteklerdim ancak böyle olmaz. hergün internetten bir dolu queen konseri indiriyorum ancak bu konser turnesini ve albümünü indiresim gelmiyor. ancak canlı canlı izleme imkanı bulursam brian may ve roger taylorı görmek olur amacım. neyseki queen + paul rodgers adı altında çıkan bir albüm. sırf queen albümü olsaydı kan kusardım. fanlarının bu hassasiyetinide biliyorlar neyseki. bu arada bu albümü boşverinde brian may freddie'yle yapılmış hiç yayınlanmamış parçaların aranje edilip yeni bir queen albümü olarak yayınlanacağını açıkladı (made in heaven gibi) benim için asıl şampiyonların dönüşü o olacak!!!
  • queenemre • 10 Ekim 2005 00:00 • #613312
    böyle bişey bekliyordum ben. queen fanı olarak beni buruk bir sevince iten bir projeydi bu konserler ve bu albüm. eğer gerçekten john deaconda olsaydı %100 desteklerdim ancak böyle olmaz. hergün internetten bir dolu queen konseri indiriyorum ancak bu konser turnesini ve albümünü indiresim gelmiyor. ancak canlı canlı izleme imkanı bulursam brian may ve roger taylorı görmek olur amacım. neyseki queen + paul rodgers adı altında çıkan bir albüm. sırf queen albümü olsaydı kan kusardım. fanlarının bu hassasiyetinide biliyorlar neyseki. bu arada bu albümü boşverinde brian may freddie'yle yapılmış hiç yayınlanmamış parçaların aranje edilip yeni bir queen albümü olarak yayınlanacağını açıkladı (made in heaven gibi) benim için asıl şampiyonların dönüşü o olacak!!!
  • trapper380 • 10 Ekim 2005 00:00 • #613313
    ya bırakın Freddie olmadıktan sonra sallayın gitsin yaa...
    ONUN YERİNİ KİMSE TUTAMAZ
  • MnemosynE • 10 Kasım 2005 00:00 • #613314
    uzun yıllar sonra hala Queen dinlerken içim titriyormuş,bunu bayadır tatmamıştım...Freddie olmadan hiçbir zaman gerçek Queen olamazlar...Ama aynı şey diğerleri içinde geçerli olurdu Freddie'nin yerine başkası gitseydi...Onlar Freddie'nin vasiyetini yerine getiriyorlar...Show devam etmeli,geride kalanlarla...
  • fma • 23 Kasım 2005 00:00 • #613315
    Yarın 24 kasım. Fredy'nin ölüm yıldönümü. ve MnemosynE'nin dediğine katılıyorum SHOW MUST GO ON...
  • travisbickle • 2 Nisan 2006 00:00 • #613316
    şarkıları dinledikçe freddie mercury'nin değeri değeri daha iyi anlaşılıyor.keşke albumun kapağında queen yazmasaydı yalnızca 2 uyesi var diye queen ismini kullanmak efsaneyi lekeliyor r. albumun kapağı brain may+roger taylor+ paul rodgers olabilirdi..