-
evet maalesef anathema yeni tarzını kabul ettirmek için baş yapıtlarını yok sayacak. hüzün verici bir durum. röportaj linki budur: http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=188514
-
çok anlamsız..yeni tarzlarını kabul ettirmek için eski albümlerini 'yok saymak'..
bi iki konserden sonra dayanamaz çalarlar gibi geliyo bana..bi de konserlerinde, diğer ülkeleri bilmem ama bizimkiler illaha angelica'yı flan söyletirler abi..yarım saat kesintisiz bağırırlar,yine de söyletiler..
-
Evet bu kadar umutsuz olmayalım. Bence de çalarlar eski şarkılarını. Biz sürekli progressive rock yapıcaz demiyolar ki. Neyi hissediyosak onu yaptık şimdiye kadar diyolar. İnsanın doğasında yok mu zaten belli dönemlerde belli kararlar vermek, ama sürekli geçirilen değişim nedeniyle bu kararları uygulamama ihtimalini de sürekli yanında taşımak, bir duygusal durumdan diğerine bir çok şeyi değiştirmek, eskiye dönmek, yeniye geçiş yapmaya çalışmak...Her şey havada, her şey belirsiz...Boşverin... O yaşadığımız mükemmel konser gecesine bakalım biz ve o geceden sonra fonda hala çalan anathema şarkılarının tadına varmaya devam edelim.
-
konserde çektiğim resimleri upload ettim. buyrun.
http://rapidshare.de/files/21972780/ana.rar.html
-
mükemmel bir konserdi tek kelimeyle harikaydı anathema yaaa.Ve tek geçerim bu şarkıyı.....One last goodbye..