Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Blues For Yavuz 2006 @ Roots Bar - Taksim - İstanbul

  • not for money • 26 Ağustos 2006 00:00 • #622329
    yavuz çetinin hiçbir üstün özelliği yoktur. şarkıları 3 akorlu, solosuz, gitarları kolay, sözler hafif politik.... her rockçıda bu var abi... yavuz çetini diğerlerinden "üstün" görmenizin tek sebebi ölmüş olması, dimi? curt cobain e de, elvis e de, marilyn monroe ya da öyle yapıldı. kariyerinin zirvesinde kendini vuruyosun ve insanlar sana "tanrı" , "efsane","ilah" diyo... tek nedeni de yaptıın işin farklı olması diyil... ölmüş olman... ne nice yavuz çetinler geldi geçti de hayattalar diye değerleri bilinmedi... anma gecesi yapılacak bi şahsiyet değildir bence yavuz çetin...
    26 Ağustos 2006 Cumartesi | Yazan: Corpsegrinder

    bi sittir git yaaa
  • cyco130 • 27 Ağustos 2006 00:00 • #622330
    Arkadaşlar, Yavuz Çetin'in şarkıları 3 akorlu değildir, solosuz HİÇ değildir. Doğrudur, kendisi Jimmy Hendrix değildir, ama sorun bu değil, adam Türkiye'de yapılmayan (ya da nadir yapılan) bir şey yaptı. Onu ölmeden önce de severdik, öldükten sonra sevmeye devam etmemiz de normaldir. Sevmiyorsanız (ki bunu anlayabilirim), en azından saygı gösterin.

    Sahte Rakı'ya (geçen sene de yaptıkları gibi) bu güzel adamı unutturmadıkları için teşekkür eder, bu sefer gelemediğim için de özür dilerim. Yapılması gereken de budur. Helal olsun...
  • Broken_stick • 27 Ağustos 2006 00:00 • #622331
    yavuz çetinin hiçbir üstün özelliği yoktur. şarkıları 3 akorlu, solosuz, gitarları kolay, sözler hafif politik.... her rockçıda bu var abi... yavuz çetini diğerlerinden "üstün" görmenizin tek sebebi ölmüş olması, dimi? curt cobain e de, elvis e de, marilyn monroe ya da öyle yapıldı. kariyerinin zirvesinde kendini vuruyosun ve insanlar sana "tanrı" , "efsane","ilah" diyo... tek nedeni de yaptıın işin farklı olması diyil... ölmüş olman... ne nice yavuz çetinler geldi geçti de hayattalar diye değerleri bilinmedi... anma gecesi yapılacak bi şahsiyet değildir bence yavuz çetin...
    26 Ağustos 2006 Cumartesi | Yazan: Corpsegrinder


    bu kadar bilinçsiz ve gereksiz bir yorum görebileceğimi düşünmüyordum gerçekten.Yavuz Çetin dediğin adam Türkiyenin ilk Blues Gitaristidir.Piyasada çalmadığı adam kalmamıştır.
    şarkılarının basit olduğunu nerden çıkarıyorsun üstelik?Dünya'da ki gitar solosunu dinlemedin herhalde.
    o bentleri yapabilecek çok az insan var.Gitarı bu kadar ruhlu çalan çok az insan var.Basit derken neyi kastediyorsun ki?
    Bir şarkının güzel olması için DT tadında mı olması gerek?John Lenon-Imagine dünyanın en basit şarkısıdır.Ama bütün dünya tarihinin en iyi şarkılarındandır.
    Bu kadar dar bakıyorsun müziğe bari sus komik duruma düşme.
  • FlashRoyal • 27 Ağustos 2006 00:00 • #622332
    hala müziğin kalitesini akor sayısıyla ölçen ve müzisyenleri birbiriyle yarıştırmaktan sapıkça bir zevk alan arkadaşlara diyecek lafım yok. burda Yavuz Çetin`i oturup savunacak halimde yok, sevmiyosan saygı göster derler ama artık saygıyıda kaybettik bu yüzden polemiğe girmeyede gerek yok. Biz bu geceleri hep düzenleyeceğiz isterseniz dersinizki Yavuz Çetin bunu hak etmiyor. Varsın size göre etmesin bana göre ediyor ve ben düzenliyorum kime ne zararı varki.. Neyse bu harika gecede Yavuz Çetin severler ordaydı ve umarım kendisini layığıyla anmışızdır, sesimizi duyurabilmişizdir. Tekrar teşekkürler herkese, Fatih`ede ayrı teşekkür ederim seneye bekleriz artık..
    Kalın sağlıcakla....
  • FlashRoyal • 20 Eylül 2006 00:00 • #622333
    curt cobain


    kurt?
  • marijuana89 • 4 Ekim 2006 00:00 • #622334
    Corpsegrinder aslında haklısın.yalnız Yavuz Çetin'in şarkılarını incelersen adamda inceden sana bana karşı sitemli ve bu dünyayı pek beğenmemiş şefkat görmemiş halini görürürsün.belkide şimdilerde ah vah diyerek bu adama geçikmiş selamımızı veriyoruz.hayatı boyunca alamadığı ilgiyi,intiharından sonra vererek kendimizi avutuyoruz.
    birisi ölmeden değerini anlamıyoruz,ne yazıkki.
    yaşarken bu değeri verseydik,belkide hala canlı canlı bize çalabilecekti...
    25 Ağustos 2006 Cuma | Yazan: darkafa


    Yavuz abi ilgisizlikten intihar etmedi. ilgi çekmek te istemiyordu. bir de şarkılarda solo yok diyen bir çalmaya çalışsın. çalabilecek mi bakalım.