baran artıq sana bi sigara alacam valla:)seni de kendimi de bu eziklikten kurtaracam:)bence kargo fena değildi albüm olarak..ben gene de eski parçalardan şairin elinde yi tercih ederim
neden sadece rock grupları sormuşsun ben grupların çıkardığı albümleri beğenmedim şahsen...belki kargonun kasedi olabilir................bence en iyi rock albüm serhat nefes almak zor
oooh mor ve ötesi ya çok iyi müzik..ama niye kışkırıyosun alp? anathema dinle kafan dağılsın biraz..gerçi piyasada artık doğru düzgün rock yapan yok miilet alıştı ceza ya manga ya yine de saygıyla sevgiyle kucaklamak lazım Dünya Salan Söylüyor u, değil mi