Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden Manga Linkin Park a benzemek için elinden geleni yapıyor?

  • saryellow • 13 Mayıs 2005 23:56 • #465908
    iyi diyosun doğru diyosunda
    mangada rapler back vokal olmaktan çıkıyo şarkının kendisini oluşturuyo
    bende mangayı severim ama sadece rap uygun miktarda kullandıkları ya da hiç kullanmadıkları şarkılarını
    mesela yalan ve dursun zaman'da hiç rap yok ve bence albümdeki en iyi iki şarkı
    ama kal yanımda ve sakın bana söyleme bildiğin rap müzik ötesi yok
    bu ikisinin ortasını buldukları şarkıların yarisinda da batırmışlar

    yani LP'ye benzemeye çalışsalar bile zaten yapamazlar çünkü vokal olarak yetersizler
  • YaWuZ • 13 Mayıs 2005 23:57 • #465909
    Manga adlı kullanıcıyı şiddetle kınıyorum:))) Bişey soracam sen bu nicki ne zaman aldın???manga manga olmadan önce yoktu çünkü:)))

    maNga ingilizce bi albüm çıkarsaydı Avrupa'da bir numara olurdu (ki zaten Türkiye'de bir numara)Bunu herkes biliyor.


    ehuahaueu!!!kesinlikle haklısın. Hatta linkin park felan müziği bırakırdı..Hatta ve hatta saddam tekrar ırağa girip amerikadan çıkardı..Türkiye AB ye kesin girerdi :))
  • physco_burock • 15 Mayıs 2005 15:02 • #466138
    AntiManda
  • Kaiser • 15 Mayıs 2005 19:07 • #466175
    +1 yawuz
    zuhahahaha