Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muzik cahilleri sizi -''-muslum babadan ne olurmus'' ayrım yapın siz!!!!!!!

  • UglyKidJoe • 18 Ağustos 2005 00:06 • #481776
    fitatram kardeş kasma kendini. insanlar böyle işte. sen doğru düşünüyosun ya yeter. müslüm gürses teomanın parçalarını teomandan daha iyi söylüyor. yorumu daha iyi, söyleyince adama öcü gibi bakıyorlar. boşver yaa. ben müzik bilgime , müzikolojime güvenirim kendimi geliştirmeye devam ederim hala.
    sende sallama milleti , böyle işte adalet ne yapacaksın ???
    saygılar
    koray
  • Axl_Rose • 18 Ağustos 2005 11:47 • #481812
    şimdi bu topice bişeyler söylerdim ama... en az 2 ay laf yetiştirmeye çalışacağım, hem bekçiye sözüm var, üyelik dondurulması için son bir hakkım kaldı.. onun için hiç bulaşmıcam.. evet, topiği açan kardeş, sen sonuna kadar haklısın.. hadi eyvl...
  • -TeUFeL- • 18 Ağustos 2005 16:01 • #481838
    gençlerde kendi kültürlerinde oluşmuş şeyleri dinlemeden ya da küçümseyerek diğer tarzları diğer kükltürleri ilah yapması sıkça görülen bir olay.arabesk müzik ki çok bulanık zamanlarımda hala dinlerim orhan babadır.kulağa hoş gelmeyen bir şarkısı bile yok.türküler mesela acayip bir renk cümbüşü kulaklar için bir bayram.türk sanat müziği 50 çeşit enstruman aynı şeyi çalıyor değişiyor birşeyler oluyor.salt müzik.ayrıca müslüm babadan ne olurmuş sorusuna yanıt olarak küçümseyen kesimler daha vitamin bile değilken içinde bulunduğun türkiye piyasasını kasıp kavuran insandır.(türevleri de çoktur)ayrıca adam yeniliklere açık farklı tarzlara açık(sensiz olmaz müslüm gürsesten dinledikten sonra sevdiğim şarkılar arasına girdi)
    başka kültürlerin etkileri altında asimile olmuş bir gençliğimiz var.türkler güzel yapsa bile kötü yabancı bir grup aferdisiniz sıçsa iyi...eminim en aşşa 2 tane salak cevap gelecek bu yazdığıma ama neyse doğru olan budur...(bana göre)
  • Paşam • 18 Ağustos 2005 16:50 • #481850
    orhan gencebay ya da müslümü tartışmayacağım sizinle ama arabeskin ne kadar türk kültürü olduğu tartışılır kanımca. ortalığı kasıp kavuran sanatçılar dediğiniz bazı arabeskçiler arap radyolarından çaldıkları melodilere türkçe sözler yazıpda piyasaya beyaz gömlek beyaz papyonlarla çıkıp ahu tuğba banu alkanlarla abidik filimlerde en az 500 kere sevişip 1500 kere boynuzlanıp binlerce defa salak ağlak sahnelerle annelerinin aslında temizlikçi değilde genelevde çalışan kıdemli eleman olduklarını izledikden sonra kimse bunun çekilebilir eziyet olduğunu söylemesin.
    beğenmeyen dinlemez diye bir şey elbette var ama beğenmeyen duymaz diye bir şey yok. minibüste takside çalıştığınız yerlerde ne tarafa giderseniz gidin hesapta ezilmişlerin müziği olan arabeske maruz kalıyoruz.
    kısa yol yaparsak benim vardığım sonuç şudur ; arabesk : gırtlağa zahmet kulağa eziyet
  • -TeUFeL- • 18 Ağustos 2005 19:06 • #481863
    film konusuna yarıldım:)arabesk zaten doğu ezgilerinin hakim olduğu bir tarz.bok atılamıyacak kadar güzel bestelerde var içinde.zaten topik müslüm babayla ilgili yani arabesk tartışılmıyor.neyse abiler hadi kendinize iyi bakın.bilen bilsin:)
  • erdyy • 19 Ağustos 2005 14:05 • #481942
    hocam sonun akadar sana katılıyorum!geleneksel turk müzügi heee!gecin ya!geleneksel oldugu dogrudur ama turk müziğimi orası mechul!arap ezgisi artı acılı turkce sozler.. fakat calinması yani alt yapısı cok zor olan bir türdür.karaoke yapın dinliyim.yapanı takdir ederim.ornegin senfon'ibo' muhabbeti(harbiyedeki)harikaydı....
    sarklıların konusu hep aynı,tamam yarası olan dinler ama ben sevmiyorum.ama cahillik mi orası ayrı bi konu....


    saygılar...
  • ibanetze • 19 Ağustos 2005 14:55 • #481944
    fitatram biraz saçmalamışın be kardeşim

    müslüm kötü diyenler parantez içinde deja-vuyu seviyoruz,ona tapıyoruz diye bi ekleme mi yapıyo,ha?

    ben göremiyorum öyle bi şey

    bi de arabaskle türküleri aynı kefeye koymuşsun gördüğüm kadarıyla

    seni saygıyla selamlıyorum

    ve sıradaki parça olan acıların çocuğunu sana gönderiyorum

    tamam?