Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşmudur bu adamın?

  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 14:41 • #502664
    Bence olmamıştır.Kendisinde de yaptığı müzikten de tiksiniyorum.
  • easily • 30 Haziran 2006 15:31 • #502676
    her şarkısını sevmesem de, sözleri içime oturmuş şarkıları vardır, rock'a olmasa bile pop-rock'a Türkiye'yi alıştırmıştır, fazla lekelemeye gerek yok adamı.
  • SLpLss • 30 Haziran 2006 19:03 • #502704
    tabi ki türk rock'ına bir katkısı olmuştur..her ne kadar yeni albümlerini ilk 2-3 albümü kadar sevemesem de o albümlerin de aralarında çok sağlam söz ve melodiler de yok değil..bi kere adam şarap gibi..ama tipi değil (:
  • sahtiam • 30 Haziran 2006 22:24 • #502730
    teoman kendi capında eglenen bi ayyas baska bi haltı yokki :D
  • changes • 1 Temmuz 2006 00:34 • #502744
    olmuştur tabi..