Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalica mı slipknot mı dream theatre mı

  • sanonur • 19 Mayıs 2006 18:59 • #499131
    tbııkı lan afh hsm
  • hendrix_18 • 20 Mayıs 2006 02:15 • #499150
    arkadaslar soyle konular acmayın ya ...saka falanmı bu...kımın enbuyuk oldugunu herkes bılıyor...mesela yoldan metalle alakası olmayan bırıne bu 3 ısmı sayın o sıze soyler...skıpnot+dream theatre 1metallica yaparmı bılmıyorum...yanlıs anlamayın dream theatreyı falan kotlemıyorum....
  • SoNduRocK • 21 Mayıs 2006 10:23 • #499191
    ben sana katılıyorum. ama metallica da hepsi mevcuttur. tabi şarkılarına şöyle bi göz atcak olursak...

    gerçekten şarkılarında değişik yorumlar, değişik sololar vs. vs. ...
    mevcuttur. adamlar bu işi biliyor :D
  • rassob • 21 Mayıs 2006 14:57 • #499218
    sorulan da soru mu ya? metalika tamam tarzlarında ilk, aşırı ünlüler..vb anladık ama Dream Theater müzik matematiği, virtiözitesi, tekniği (her enstrüman için) , ruhu , şarkı sözleri (petrucci'nin dahiyane sanat yeteneği ile) kat kat katlar. Enstrümanlar ilgili de kısaca yorum yapim:
    Mike Portnoy: Slipknotın davulcusu iyi adam ama Mike Portnoy onun kat kat üstadı kalır. Mike Portnoy'un "yazdığı ve bestelediği" ritm ve davulları hiç bir insan evladı besteleyemez. Adama kişisel olarak duyduğum sonusz saygının sebebi tekniğinden ziyade budur.

    John Myung: Bir çok kişi tarafından en iyi basçı olarak görülmeyebilir ama DT kafasına sahip tek adamdır. Yani DT'yi DT yapan kendine özgü adamlardan biridir.

    Jordan Rudess: Portnoy demişki "günümüzün beethoven'ı". yorum yok buna artık bişey sölememe....

    John Petrucci : konserlerde dendiği gibi "John Petrucci on guitar" nokta.

    James Labrie: DT'nin herkes tarafından sevilmemesinin nerdeyse belki tek nedeni bu şahıstır. Ancak sert bir vokal olsaydı DT; iyi çalan ama normal bir grup olabilirdi büyük olasılık (bence). Labrie'nin operavari sesi şarkılara hem duygu yükleyip hem de yumuşatıyor. Detone olması konusunda: bir röportajında okumuştum Labrie 1993 ya da 94 yılında midesi boşken 6-7 defa çıkarıp ses tellerini yıpratmış ve bunun "tam" olarak iyileşmesi 5-6 sene sürmüş. Farkında iseniz budokanda adam detone olmuyor 3 saat boyunca...herneyse

    Olay şudur teknik olarak DT diğer grupların çaldıklarını kafa ve teknik olarak çalabilir isterse ama diğerleri DT'yi "istese bile" çalamaz. Kapasite olarak. Aynısı olmaz. Doğruya doğru şimdi.(amatör gruplar bile çalabiliyor diyeceksiniz ama aynısı olmaz (temizlik veya sound olarak).
  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 23:50 • #499294
    slipknotu kafadan dısarda bırakıyorum kendi adıma
    soadın burda olmadıgına sevindim köpürürdüm yine:D
    neyse dream theater da cok severim
    ama metallica derim
  • davulist 35 • 22 Mayıs 2006 00:47 • #499302
    abi sen hiç metallicayı başka bi grubun şarkısını çalarken gördünmü?kıyasladıgın dream theater ve birçok erbap grup metallicanın şarkılarını çala çala bi hal oldular...:)
    ve sen hala bu sorunun cevabını arıyosun...tabi ki metallica.
    onlar yaşayan efsana kim ne derse desin....
    tamam belki metallica cok ayak altında kaldı,her kesim metallicayı tanıyo artık(ülkücü,solcu,sagcı,kıro,gazi,abaza,mabaza)herkes biliyo ve sarkılarınıda dinliyolar...yani objektif olmalıyız....
  • gokcen • 22 Mayıs 2006 02:41 • #499310
    DREAM THEATER!!!!

    yazım yanlış,gruplar alakasız,başlık saçma!!!
  • hardtolga • 28 Mayıs 2006 16:37 • #499939
    in flames vs. hakkı bulut gibi bişi bu.Ama illa da birini seçmem gerekse gözük kapalı metallica!!
  • Electromanya • 28 Mayıs 2006 19:40 • #499962
    DREAM THEATER!!!!

    soru yanlış hiç tartışılmaz metallica dır.ayrıca tarzları aynı degil..metallica heavy metal.slipknot black-death metal.