-
pop n coke!!!
-
adam parayı alır çıkar,sahnesini dinleyenlere bir çözüm bulunursa ve onlar şarkı söylerken cırcır böcekleri öterse bir anlamı olur.cezada oradaki herkesin çadırlarını alıp sahne önüne taşıyıp içinde oturup geyik yapmasını hayal ettik güzeldi ama hayaldi..
-
bence kesinlikle yanlış
-
Bence değil Rock'nn Coke a katılması doğru değil çünkü oraya sadece ve sadece heavy_metal,klasik rock,hard_rock yapanlar katılmalı
-
ya bence adu rock'n coke olmasın sound wave mi neydi onla ad değiştirsin
-
katılsın abi ya nolcak amaaan oda katılsın ismail yk da katılsın ne bilim bende çıkmak istiyorum seneye hatta j lo bana eşlik etsin olmadı müseyyen senar katılsın
-
Müseyyen senar diye bir insan yok! Müzeyen Senar var.
-
televizyonda rock'n coke un tanıtımını yapan bir programdan şunları hatırlıyorum: bir tarafta yiyişen insanlar, diğer tarafta rakırım diye gezinen tipler, bir yerde de 50 cent le eğlenen gençlerimiz...
şu durumu rock kılıfına sokmak ne kadar doğrudur bilmiyorum, tek duam belki üstlerinden bir tır geçer... biz de rakınkok zibidilerinden kurtuluruz...
-
çok iyiydi yaaa.. :)