Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???

  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:47 • #504639
    ben sevmiyorum ama duydugumda ortamdan kosar adım da uzaklasmıyorum tabi ki ama sevmiyorum bek işte lerzan mutlu ya olduklarım bunda da var!
  • karabasann88 • 14 Temmuz 2006 20:10 • #504759
    beğenmedim hele çakkıdımıdır nedir o şarkıyı hiç beğenmedim..
  • duman hastasıı • 15 Temmuz 2006 12:31 • #504836
    arkadaşlar anketime yorumlarınızı yazdığınız için çok teşekkür ederim iyi veya kötü yorum yorumdur :D
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 22:36 • #507146
    sezen aksu'nun yazdığıen basit parça ya
  • sedna • 28 Temmuz 2006 22:51 • #507154
    yaa cakkıdının müziği çok hoşuma gidiyo ama o sözleri bir araya geitrmek için baya caba harcamış olmalı