Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz ve müzik türkçe ama neden amerikan aksanıyla sizce komik değilmi?

  • vovin35 • 16 Ekim 2006 10:55 • #515465
    Abicim hala nasıl anlamadın bende onu anlayamadım.:)
    Bu şekilde konuşan Türkçe katili Kuşum aydın vardır bilirsin belki ...

    Yapceksın, Diyeceksın, Ayy kusçem geldi gibi kibar gözükeceğim diye görüntü kirliliği yaratan bir özürlüdür kendisi bu ve bunun gibi bozuk aksanlar yani ŞİMDİ ANLADIN ??
    Bu seferde kestiremedim dersen :D
  • cthulhu88 • 16 Ekim 2006 12:40 • #515466
    :D Ha aksanlı direk o oluyor diyorsun :) Anladım tamam daha fazla irdelemiycem :P
  • ackeen • 17 Ekim 2006 20:37 • #515585
    böyle şeyler beni de sinir eder gayet güzel bir dilimiz var onu da bu tip insanlar yok ediyorlar
  • burrak • 18 Ekim 2006 07:21 • #515643
    türkçe müzik nasıl oluyo yahu
  • asphyxiater • 16 Kasım 2006 21:59 • #517422
    alakası yok kuşum aydınla ya. bak en iyi örnek, mavi sakalın iki yol şarkısı. orda diyo ya, "ne-den soruuyorsun nereye gideyim" yazdığın zaman düzgünmüş gibi görünüyo ama söyleyiş tarzı berbat. soruyorsun'u ulur gibi, gideyim'i ingilizce bi kelimeymiş gibi telaffuz ediyo. mesle vurgu ve tonlamada. onlar amerikanca gibi. türkçeye uymuyo.
  • asphyxiater • 16 Kasım 2006 21:59 • #517423
    türkçe şarkı demek istemiş arkadaş.
  • turuncu_deniz • 16 Kasım 2006 22:02 • #517425
    emre aydın afilli yalnızlık ta da benzer bi durum var söyleyişi bi'tuhaf(?)
  • _one_ • 18 Kasım 2006 22:53 • #517508
    harbıden ole.mesela altta bı arkadas cilekeşin bı sarkısını ornek vermıs.adamlar sadece sarkılarda oyle degıl.ozellıkle solıstıne dıkkat ettım adamın normal konustugundanda bısey anlasılmıyor.gıtlaktan konusuyo resmen.Yüxexes'e katıldıklarında ızlemıstım.konustugunu anlamak ıcın tv'ye fazladan ses vermem gerekti :))cok yazık...
  • delibaterist • 18 Kasım 2006 23:49 • #517515
    orayı bence sen yanlış duymuşsun orda görkem 'harkes' demiyor düzgün bi biçimde 'herkes düşman herkes riyakar'diyor şarkıyı iyi dinle bence sonra yorum yap
  • metalikmanyak • 19 Ocak 2007 12:49 • #520843
    Türkçemiz hemen her alanda öldürülüyo zaten.. müziklerde de bu durumun olması gayet normal..