-
Abicim hala nasıl anlamadın bende onu anlayamadım.:)
Bu şekilde konuşan Türkçe katili Kuşum aydın vardır bilirsin belki ...
Yapceksın, Diyeceksın, Ayy kusçem geldi gibi kibar gözükeceğim diye görüntü kirliliği yaratan bir özürlüdür kendisi bu ve bunun gibi bozuk aksanlar yani ŞİMDİ ANLADIN ??
Bu seferde kestiremedim dersen :D
-
:D Ha aksanlı direk o oluyor diyorsun :) Anladım tamam daha fazla irdelemiycem :P
-
böyle şeyler beni de sinir eder gayet güzel bir dilimiz var onu da bu tip insanlar yok ediyorlar
-
türkçe müzik nasıl oluyo yahu
-
alakası yok kuşum aydınla ya. bak en iyi örnek, mavi sakalın iki yol şarkısı. orda diyo ya, "ne-den soruuyorsun nereye gideyim" yazdığın zaman düzgünmüş gibi görünüyo ama söyleyiş tarzı berbat. soruyorsun'u ulur gibi, gideyim'i ingilizce bi kelimeymiş gibi telaffuz ediyo. mesle vurgu ve tonlamada. onlar amerikanca gibi. türkçeye uymuyo.
-
türkçe şarkı demek istemiş arkadaş.
-
emre aydın afilli yalnızlık ta da benzer bi durum var söyleyişi bi'tuhaf(?)
-
harbıden ole.mesela altta bı arkadas cilekeşin bı sarkısını ornek vermıs.adamlar sadece sarkılarda oyle degıl.ozellıkle solıstıne dıkkat ettım adamın normal konustugundanda bısey anlasılmıyor.gıtlaktan konusuyo resmen.Yüxexes'e katıldıklarında ızlemıstım.konustugunu anlamak ıcın tv'ye fazladan ses vermem gerekti :))cok yazık...
-
orayı bence sen yanlış duymuşsun orda görkem 'harkes' demiyor düzgün bi biçimde 'herkes düşman herkes riyakar'diyor şarkıyı iyi dinle bence sonra yorum yap
-
Türkçemiz hemen her alanda öldürülüyo zaten.. müziklerde de bu durumun olması gayet normal..