Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?

  • Noryth Aquanum • 18 Aralık 2006 07:43 • #519137
    Geddy Lee var , John Arch var.Çok var süper adam.
  • uguryollu • 18 Aralık 2006 13:06 • #519144
    sordugun sorunun ne oldugunun farkında mısın sen ? :D oktav olculebilir birseydir o nedenle bana goresi sana goresi olmaz ;)
  • magic-sticks • 18 Aralık 2006 20:46 • #519167
    +1
  • da hui • 18 Aralık 2006 20:51 • #519168
    önceden ben de yazmuştım ama kaale almadı kimse, sallamaya aynen devam :D