İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?
Noryth Aquanum
• 18 Aralık 2006 07:43 •
#519137
Geddy Lee var , John Arch var.Çok var süper adam.
uguryollu
• 18 Aralık 2006 13:06 •
#519144
sordugun sorunun ne oldugunun farkında mısın sen ? :D oktav olculebilir birseydir o nedenle bana goresi sana goresi olmaz ;)
magic-sticks
• 18 Aralık 2006 20:46 •
#519167
+1
da hui
• 18 Aralık 2006 20:51 •
#519168
önceden ben de yazmuştım ama kaale almadı kimse, sallamaya aynen devam :D
«
1
2
3
4
5
6