Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock/Metal Tarihinin En Garip, En Saçma, En Gereksiz,En Efsanevi Olayları..

  • Drive-MAN • 12 Eylül 2007 00:57 • #531199
    konuyla ne alakası var anlıyamadım ıkıncısı neden anlamsız
  • Aria GalaCtiCa • 12 Eylül 2007 07:26 • #531200
    Mayhem'dan Dead'in konserlerden once motive olmak icin karga lesi kokladigini ve mikrofonun askisina domuz kafasi astigi ve sahnede domuz kurban ettikleri geldi aklima ilk.

    Onun disinda Kovenant'dan Lex Icon her konserde Incil yakar. Satyr'inde hac kirdigini okumustum ama cok emin degildim bundan.

    Bir ornek de benden, ama belitmekte fayda var olay esnasinda zil zurna sarhostum Istersemiz ileride bu sarhos kavramini da acarim ama inanin ki baya ibr sarhostum. Neyse hikayeye gelelim: Bir barda katildigim bir partide DJ 15 dakikalik bir ara verip bilgisayardan sarkilar calmaya baslamidti. Firsat bu firsat dedim daldim DJ kabinine. Cikardim bilgisayarin hoparlor girisini mp3 calarima bagladim ve play'a bastim:D Tam hatirlayamiyorum kim oldugunu ama Krisiun veya QOU Vadis idi. Armand van Velden'den brutal death'e gecince kalabalik soyle bir mal oldu. Akabinde sekuriti amcalar ge;lip bana kabin disina kadar eslik ettiler:D Sonra DJ yanima geldi, biraz daha calmaya devam etseydim mp3 calarimin patlayacagini soyledi. Biraz sohbet edince dicey abi ile de kanki olduk. Derken DJ yayina devam etti. Neden sonra ben adamdan istek sarkisi istedim. Az once kanki olduk ya, bitarafim fena kalkmisti anlayacaginiz:D Ama yanimda gayet mutevazi olan it o kabine girince onun da bitaraflari kalkmis olacak ki reddetti beni. Ben israr ettim ama tabi bu israrlarim sonucsuz kaldi. Ben de sinirlenip disaridan kabine dogru uzanip adamin butun mixlerini karistirdim, yarisini yere attim. Bunun uzerine cileden cikan DJ kabiunden firladi. Erkekligin onda dokuzu kacmaktir felsefesina dayanarak ben de kacmaya basladim. Ama ben bu kadar erkekce (:D) tavirlar sergilerken o kaba et sekuriti amcalarla bir olup yakaladilar beni. Guvenlik zaten kil bana, direk tuttular beni. Sonra dicey bana saldirinca o 7 sulalesinin kulaklarini cinlattigim guvenlik beni once DJden kurtardi, sonra bu sefer kapiuya kadar eslik ettiler bana.

    Gokten uc elma dusmus, ucunu de yakalayan DJ hepsini Sria Galactica'nin kafasina firlatmis:D
  • kare-te • 12 Eylül 2007 07:50 • #531201
    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=rock+bitch&meta=

    ahanda bu grup komple olay bi ara sitede türkiyeye gelmek istedikleri yazıyodu şimdi yazmıyo
  • seden88 • 19 Eylül 2007 00:56 • #531383
    mesajlara baktım ama göremedim..
    dimebag darrell'ın sahnede vurulması ve birkaç kişinin daha hayatını kaybetmesi :X
  • Ktulu • 19 Eylül 2007 17:20 • #531387
    O konsere gitmek insanın kendine işkence etmesi demek yau.
  • Bkc_91 • 21 Eylül 2007 22:29 • #531457
    Valla en efsanevi olay mı bilmem ama geçekten 'we are the champiions'şarkısının bir rock grubu olan queen in şarkısı olduğu bilinmemesi ayrıca başta da yazıldığı gibi we will rock you şarkısını beyonce gibi birinin bile söylemesi bence rezilliktir ya...
  • Heaven Essence • 22 Eylül 2007 20:21 • #531470
    Tokio Hotel hayranı kızlarının hayran mektuplarını g-stringlerle bağlaması..bayağı iğrenç ve saçma(odadaki tokiocu arkadaşım demişti(biraz pop oldu ama rezil bence)