Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Gülyabani - Aylin Aslım ve Tayfası

  • evremmm • 9 Haziran 2005 00:00 • #604758
    arkadaslar güldünya sarkısını dinlediniz mii??valla bilemicem sizi ama ben cok etkilendim..cok güsel söylemiş ve cok güsel yazılmış..
  • ilkem • 13 Haziran 2005 00:00 • #604759
    Aylin Aslım cover yapmayı çok iyi becerse de(lisede cover dalında yapılan bir yarışmada birinci olmuş sanırım)Bu şarkıda yeterince uyumlu ses düzenini sağlayamamışlar gibi geldi bana.Yine de coveri tek başına incelediğimizde çok da kötü olmamış diyebilirim.Aylin Aslım'ın kendi yaptığı şarkılara bakarsak kendi ruh halini anlattığından,kendi sesine uyumlu yaptığından bestelerini çok mükemmel olmuş.Sesini gerçekten çok iyi ve kendisi gibi kullanmış.Albüm içersindeki elektronik soundlar ve gitarlar kusursuz.Aylin Aslım ve arkasındaki tayfa bu kadar acımasız eleştrileri hakketmiyor bence..
  • prettylikedrug • 22 Haziran 2005 00:00 • #604760
    hiç beğenmedim..
    ilk albüm çoook daha güzeldi!!
  • Attalos • 29 Ağustos 2005 00:00 • #604761
    Volkan oktem ve ozkan ugur la çalışmış vay ballı bebe
  • uNSToPPaBLe • 22 Eylül 2005 00:00 • #604762
    bu karı kim lan
  • Lounge Act • 4 Kasım 2005 00:00 • #604763
    yorum yapmaya değmez
  • Wyerna • 29 Kasım 2005 00:00 • #604764
    iyidir hoştur şukelladır