Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım
  • duman_77 • 2 Eylül 2005 00:00 • #608846
    kim nederse desin duman herzaman için bi tane ya bu kaaanda nasıl bi ses vardır abi ya olamaz böyle bişiy ama albümde aleni de aramadım desem yalan olur ari de büyük atak yaptı ya ondan hiç böyle söz yazabileceğini beklemezdim ama helal olsun ne diyim eskişehirde buluşmak dileğiyle
  • duman_77 • 2 Eylül 2005 00:00 • #608847
    kim nederse desin duman herzaman için bi tane ya bu kaaanda nasıl bi ses vardır abi ya olamaz böyle bişiy ama albümde aleni de aramadım desem yalan olur ari de büyük atak yaptı ya ondan hiç böyle söz yazabileceğini beklemezdim ama helal olsun ne diyim eskişehirde buluşmak dileğiyle
  • santhonyss • 2 Eylül 2005 00:00 • #608848
    duman 77 kardeş sen ses görmedin galiba?
  • duman_77 • 4 Eylül 2005 00:00 • #608849
    ya bilader ses görmemişin diyosun ama inanki boş konuşuyosun bu konuda seninle tartışmam bile çünkü harbiden kaanın üstüne eleman yok bu alemde çok sağluuuuuuuuuuun
  • a_TAZMANİA_a • 16 Ekim 2005 00:00 • #608850
    merhaba,
    arkadaşalr ayıp isze hiç yakıştırmadım, benki bir çok konserde bir çok iç çamaşırım sahneye fırlatmışımdır. bu albümün konserlerinde geçrkten kendimi fırlatacam artık, kaan nolur beni ..." diye... gerisini siz düşünün..
  • Lounge Act • 29 Ekim 2005 00:00 • #608851
    fena bir albüm değil ama o kadar da abartılıcak bir albümde değil
    estetik olarak öbürlerinden iyi ama ruh olarak ve de söz olarak
    belki alışman lazım daha iyidi...
  • yanıbaşımdan • 25 Kasım 2005 00:00 • #608852
    bende orjınal albumunu aldım ve dumana laf yokkk... çok güzel müzileri anlamlı çoğu müzisyenlerden çok daha dolu bulduum şarkılara sahıpler...özelliklede gidin bi yanıbaşımdan ı dnleyin sizde.