-
kim nederse desin duman herzaman için bi tane ya bu kaaanda nasıl bi ses vardır abi ya olamaz böyle bişiy ama albümde aleni de aramadım desem yalan olur ari de büyük atak yaptı ya ondan hiç böyle söz yazabileceğini beklemezdim ama helal olsun ne diyim eskişehirde buluşmak dileğiyle
-
kim nederse desin duman herzaman için bi tane ya bu kaaanda nasıl bi ses vardır abi ya olamaz böyle bişiy ama albümde aleni de aramadım desem yalan olur ari de büyük atak yaptı ya ondan hiç böyle söz yazabileceğini beklemezdim ama helal olsun ne diyim eskişehirde buluşmak dileğiyle
-
duman 77 kardeş sen ses görmedin galiba?
-
ya bilader ses görmemişin diyosun ama inanki boş konuşuyosun bu konuda seninle tartışmam bile çünkü harbiden kaanın üstüne eleman yok bu alemde çok sağluuuuuuuuuuun
-
merhaba,
arkadaşalr ayıp isze hiç yakıştırmadım, benki bir çok konserde bir çok iç çamaşırım sahneye fırlatmışımdır. bu albümün konserlerinde geçrkten kendimi fırlatacam artık, kaan nolur beni ..." diye... gerisini siz düşünün..
-
fena bir albüm değil ama o kadar da abartılıcak bir albümde değil
estetik olarak öbürlerinden iyi ama ruh olarak ve de söz olarak
belki alışman lazım daha iyidi...
-
bende orjınal albumunu aldım ve dumana laf yokkk... çok güzel müzileri anlamlı çoğu müzisyenlerden çok daha dolu bulduum şarkılara sahıpler...özelliklede gidin bi yanıbaşımdan ı dnleyin sizde.