Atilla Atasoy demişsin arkadaşım ben biliyorum adamı evet brz deli gbi çalıyomuş ama Dawe Weckl gibi olamaz tabıkı
yanından bile geçemez neden diye sorarsan madem o kadar iyi çalıyo bu adam hiç kimse ile çalamıyomuş nedenini okudunmu???
gittim gördüm ve adama taptım...eli bacağı durmayan...hem göze hem kulağa hoş kombinasyonlarıyla konser boyunca beni mest eden bu yüce insana teşekkür ederim..ayrıca saksafon çalan amcamız da oldukça iyiydi..
kulağımın pasını attılar vallaha sağolsunlar
pyscho_17
Birincisi Atilla Atasoy değil Atilla ATALAY ikinciside kimseyle çalamıyor değil kimseyle çalmıyor!!!
Sanırım sen onu hiç izlemedin eğer izlemiş olsaydın Dave Weckl dan ne kadar iyi olduğunu görürdün.