-
arkadaşlar ben rock müziğe GNR dinleyerek başladım. Grup dağıldıktan sonra toplanan Yalandan GNR yi de bi dönem takip ettim...
1-Elemanın biri başına kova geçirip gitar çalıyodu. Eski GNR ye çok ters bi yaklaşım. yani müziğine bile.. tabi şu boyutu var yeni tarz arkadaşlara çekici geldiği malüm...
2-Axl hapse girdi çıktı Fil gibi olmuş.. Japonya konserini izledim ve çığlık atarken back vokal yardım etmese altına kaçırır sanırım.. Bi söylentiye göre Top bile olmuş..
3-Axl hala eski GNR şarkılarıyla bi şeylere kalkısıyo çin demokrasisi demosu hariç 2006 da kaset olcakmış.. ben o albümü 3 sene önce görmüştüm..
İşin kısası kesinlikle eski tadı vermicekler veremezler.. onlarla yatıp kalkan bi adam olarak konuşuyorum. Velvet Revolver bence daha iyi olmuş en azından tarzları aynı.. Hatta Slash in riffleri dahada sağlamlaşmış..
Konser ücretine gelince kesinlikle bu fiyata yalan GNR ye gitmem. Hatta üstüne para versinler Axl kapıma gelsin yalvarsın genede gitmem ....
AXL İŞİN BİTTİ GO HOMEEEEEEEE.... :(
-
Adam şişmanladi die "Go home!" diye bagiracaksaniz hic bu işlere girişmeyin arkadaslar. Insan rock müzik dinlemeye basladigi gruba "Kapimda yalvarsa da gitmem!" der mi? Tamam sen gitme, ama ne bu kapris? Bu nasil vefa, bu nasil iş? Siz gidin bu paraya "iki kere rus yapin"... Aferin size,böyle devam.
-
ben korkarım gitmem axl ısırır sonra ayrıca bi hafta önce gözaltına alındı bu adam bu sebeple ,belki konser bile olmaz:P
-
(Guns N' Roses )/5=axel konseri :D
-
tebööööööyyyyyyyyyy!!! bu ne uçukluk bea!! fanlarıyla bile geçinemeyen herifin tekinin 'ŞANANANANANA' diyeMEMESİni izlemek dinlemek için bu fiyat!!...???... arenayımı kiralıyoruz kardeşim!!
diyo insan ama gelen kişi axl olunca , kendini o konserde hayaletmeden edemiyo:P ama sadece hayal...:((
-
istanbul'da oturanlar yok kilo almış domus gibi olmuş cart curt diyene kadar metropolde oturdukları ve her türlü konser ellerinin altında olduğu için şükretsin.nitekim bu konser için tee antalyalardan kalkıp yol parası+bilet parası bayılacağım için bu tür yorumları görünce ifritim tutuyo..beğenmeyen gitmez kardeşim zorla götürmüyo ya kimse.dünya gözüyle guns n roses (axl) görceeniz parçaları axl den bizzat dinliiceniz bağırcak ve de danalar gibim coşçeenis daa ne istiyongus..allahtn belanısı mı istiyongus.
-
ne olursa olsun eski tadı vermezler. isim aynı olsa da, Axl her şeye rağmen orda olsa da gelen grup GNR değil. kendi adıma gitmeye değmez.
-
biletler alındı izmirden kacıyok
-
bilet çıkar çıkmaz aldım. bitanesi guns dinleyerek başlamış ama sonra pek takip edememiş yazık, chinese democracy 3 yıl önce görmüşsün aferin 11 yıldır bu albüm üstünde çalışıyor axl, bitanesi eski şarkıları söyleyerek para kazanmak istiyor demiş axl 11 yılda bu albümü hazırlamak için rekor paralar harcadı.. axl rose... başka bişy demiyorum bu adamı göremeden bu dünyadan ayrılırsam kendimi hiç yaşamamış sayarım.93 te henüz 5 yaşında olduum için gidemedm ama busefer kaçmaz. slash ve duff ı da işallah velvet la görürüz. umarım bu konserede new yorktaki gibi izzy stradlinde gelir.hayatımın konseri olucak heyecanla bekliyorum. haa buarada o kafasına kova geçiren adam dünyanın en iyi solo gitaristlerinden birisidir istersen biraz bakın internettede öğren kardeş;buckethead . keşke oda olsa ama oda zaten 4 yıl önce ayrıldı. axl rose tecnhodan kurtarmaya geliyo bizi! sex drugs rocknroll... dont worry mom im with axl!!!
-
haaa buarada pahalı dienler içinde şöyle söliim doningtonda ingilterede metallicayı dahi alt grup alan bu grup şuanda dünyanın en baba grubudur.. diğer avrupa konserlerindeki biletler 7 dakikada 9 dakikada falan bitmiş aynı bu fiatlara anlam veremiyorum aynı fiata him ve muse dinlemek için pahalı demezsiniz, axl rose için pahalı dersiniz ilgin..