Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Afili Yalnızlık 10 Ekim'de tüm müzik marketlerde!

  • the bass-ist • 5 Ekim 2006 00:00 • #622999
    iyi bi adam bu ya..
  • ece_ece • 5 Ekim 2006 00:00 • #623000
    emre aydın süper biri. şiirleri falan çok güzel. okumalısınız.
  • rock_nation • 5 Ekim 2006 00:00 • #623001
    harbi iyi bi adam bu adam =)
  • nuwanda14 • 5 Ekim 2006 00:00 • #623002
    http://www.emreaydin.org/album tanıtım mp3 lerini dinleyebilrisiniz.
  • funq • 6 Ekim 2006 00:00 • #623003
    çıkamadı albüm aylardır
  • nuwanda14 • 6 Ekim 2006 00:00 • #623004
    işte 10 ekimde çıkıyor.
  • YOK_snm • 6 Ekim 2006 00:00 • #623005
    nihayett yanii...sanırım şubatta çıkması bekleniyodu..o günden beri bekliyorumm albümün çıkmasını..eminim mükemmel bi albüm olmuştur.zaten emre aydın 'ın iyi bir söz yazarı ve yorumcu olduğunu düşünürsekk mükemmel dışı bişey olması da beklenemezz..para bulduğum ilk an albüm elimdee olcak:)
    başarıları daim olur umarımm!!
  • kimyasal42 • 6 Ekim 2006 00:00 • #623006
    bakalım..
  • Esri • 7 Ekim 2006 00:00 • #623007
    ben albümü nasil alcam??
  • nuwanda14 • 7 Ekim 2006 00:00 • #623008