nihayett yanii...sanırım şubatta çıkması bekleniyodu..o günden beri bekliyorumm albümün çıkmasını..eminim mükemmel bi albüm olmuştur.zaten emre aydın 'ın iyi bir söz yazarı ve yorumcu olduğunu düşünürsekk mükemmel dışı bişey olması da beklenemezz..para bulduğum ilk an albüm elimdee olcak:)
başarıları daim olur umarımm!!