:) canım yaaa..şu cümledeki asalete bak..güzel ülkeme siz liderlik yapacaksınız ilerde.canım benim yaaa..abisi yaşında adama sen sanki çok b.ksun da demiş..ağzına biber sürerler ama senin..yapma canım..yapma küçüğüm..eleştiriye eleştiri ile cevap verilir..bu sana ilk dersim olsun..ben fazla yazdım bu gereksiz şarkı ve sayfada.bundan sonraki cevaplarınız kaale alınmayacaktır, çünkü kimlerle muhatap olduğum belli etmiştir kendini..garaj.org için dışarda da bu tip yorumlar yapılırdı da inanmazdım..yaş seviyesi gerçekten de paf milli takımdan daha küçük..keşke akıl yaşta değil de başta olsaydı...o da yok..
kim ne derse desin bu albumu yapan da dinleyen de bunalımdır,
insanların beyinlerini sulandırıyor bu tarz bunalm gruplar arabeskden daha beterler aslında arabesk in bir adı ve yeri var bunlar anca aalar...