Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Afili Yalnızlık 10 Ekim'de tüm müzik marketlerde!

  • Mumya_Bebek • 29 Ekim 2006 00:00 • #623042
    sen sanki çok bi b.ksun da bi de elestriyosun..
  • gokhankalafat • 31 Ekim 2006 00:00 • #623043
    :) canım yaaa..şu cümledeki asalete bak..güzel ülkeme siz liderlik yapacaksınız ilerde.canım benim yaaa..abisi yaşında adama sen sanki çok b.ksun da demiş..ağzına biber sürerler ama senin..yapma canım..yapma küçüğüm..eleştiriye eleştiri ile cevap verilir..bu sana ilk dersim olsun..ben fazla yazdım bu gereksiz şarkı ve sayfada.bundan sonraki cevaplarınız kaale alınmayacaktır, çünkü kimlerle muhatap olduğum belli etmiştir kendini..garaj.org için dışarda da bu tip yorumlar yapılırdı da inanmazdım..yaş seviyesi gerçekten de paf milli takımdan daha küçük..keşke akıl yaşta değil de başta olsaydı...o da yok..
  • EMG 85 • 7 Kasım 2006 00:00 • #623044
    Bu adamım sesi gerçekten değişik değişik olanı sevenlerdenim bi de tabi ki bilge var direc-t o adamda enteresan saygılar sevgiler
  • serserimsi • 19 Mayıs 2007 00:00 • #623046
    yanlızlık bu kadar güzel anlatan varmı bir başka şarkıcı ve solistte
  • cawat • 14 Eylül 2007 00:00 • #623047
    kim ne derse desin bu albumu yapan da dinleyen de bunalımdır,
    insanların beyinlerini sulandırıyor bu tarz bunalm gruplar arabeskden daha beterler aslında arabesk in bir adı ve yeri var bunlar anca aalar...