İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
avril lavigne'ye özenti diyenler haklı mı?
Adyghe
• 8 Ocak 2005 23:09 •
#447094
sizi bilmem ama özenti diyenler bence müziğinden zevk alsınlar biraz
cc_baran
• 8 Ocak 2005 23:14 •
#447095
bence müziğinden zevk alsınlar biraz
müziğinden zevk alsalar özenti derler mi??
şahsen sevmem.
karete
• 8 Ocak 2005 23:40 •
#447099
müziğinden zevk almayanlar özentimi diyecek
.)
bazı parçaları iyi
buyursun burdan yaksınlar
http://www.geocities.com/desertkarate/04121505.jpg
cc_baran
• 9 Ocak 2005 04:07 •
#447129
tabi ki demeyecekler ama alsalar niye desinler??
:))
karete
• 9 Ocak 2005 05:25 •
#447135
zevk olayı kendilerini çok iyi zevke sahip olarak görüyorlar ama başkalarının zevki kötü sanki :/
kafa-yok
• 9 Ocak 2005 14:28 •
#447157
bu karı kimden neyi özenecek ki...
malı götürmüş hatun.
gizem_cobain
• 10 Ocak 2005 13:31 •
#447232
özenti değil ortalık malı!
nuri
• 10 Ocak 2005 15:12 •
#447237
lütfen avrile toz kondurmam neden ve kimin malıymış avril bence halkın malı
ve onun gibi doğal yok
içinden geldiği gibi
Tayyip Erdoğan
• 10 Ocak 2005 18:46 •
#447258
Nuri sen alem bi adamsın heee.Bu yazılarını bilerek yazdığını düşünüyorum..Hakkaten alemsinn yaoow...!puhahahah
gwen_b
• 10 Ocak 2005 22:38 •
#447286
avril bir numara ve türünün ilk örneği neyi özenecek ki ana johnson desen anlarım jojo desen ok britneye benziyor ama avril ne alaka
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»