Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

avril lavigne'ye özenti diyenler haklı mı?

  • Adyghe • 8 Ocak 2005 23:09 • #447094
    sizi bilmem ama özenti diyenler bence müziğinden zevk alsınlar biraz
  • cc_baran • 8 Ocak 2005 23:14 • #447095
    bence müziğinden zevk alsınlar biraz

    müziğinden zevk alsalar özenti derler mi??
    şahsen sevmem.
  • karete • 8 Ocak 2005 23:40 • #447099
    müziğinden zevk almayanlar özentimi diyecek .)
    bazı parçaları iyi



    buyursun burdan yaksınlar
    http://www.geocities.com/desertkarate/04121505.jpg
  • cc_baran • 9 Ocak 2005 04:07 • #447129
    tabi ki demeyecekler ama alsalar niye desinler??
    :))
  • karete • 9 Ocak 2005 05:25 • #447135
    zevk olayı kendilerini çok iyi zevke sahip olarak görüyorlar ama başkalarının zevki kötü sanki :/
  • kafa-yok • 9 Ocak 2005 14:28 • #447157
    bu karı kimden neyi özenecek ki...
    malı götürmüş hatun.
  • gizem_cobain • 10 Ocak 2005 13:31 • #447232
    özenti değil ortalık malı!
  • nuri • 10 Ocak 2005 15:12 • #447237
    lütfen avrile toz kondurmam neden ve kimin malıymış avril bence halkın malı
    ve onun gibi doğal yok
    içinden geldiği gibi
  • Tayyip Erdoğan • 10 Ocak 2005 18:46 • #447258
    Nuri sen alem bi adamsın heee.Bu yazılarını bilerek yazdığını düşünüyorum..Hakkaten alemsinn yaoow...!puhahahah
  • gwen_b • 10 Ocak 2005 22:38 • #447286
    avril bir numara ve türünün ilk örneği neyi özenecek ki ana johnson desen anlarım jojo desen ok britneye benziyor ama avril ne alaka