Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

avril lavigne'ye özenti diyenler haklı mı?

  • pmd • 15 Mart 2005 01:36 • #455313
    her besteci zaten birbaşkasına ya da başkalarına özenmiştir,en büyüğünden en küçüğüne hepsi,tarih boyunca.
  • bigboots • 15 Mart 2005 01:59 • #455319
    doğru derim..
  • otuzdort • 16 Ocak 2006 23:49 • #492345
    neyin ozentisiymis.
  • death_glory • 17 Ocak 2006 00:00 • #492347
    çüş ya bu millet iyice sapıttı. kime bok atcağınızı şaşırmışsınız siz yaa. nesi özenti fıstık gibi hatun bence. siz kendi dinlediklerinize bakın.
  • G-han • 17 Ocak 2006 01:05 • #492370
    valla özentimi bilmem ama çok güzel kız ve seside güzel
  • Anxious • 17 Ocak 2006 02:09 • #492373
    Saçlarıyla gizlediği kulaklarını açmaya cesareti olmayan ufacık bi kız. Müziğide ilgimi çekmiyor. Ayrıca ufak yaş kitlesine hitap ediyor zaten...
  • Necrophilliac • 17 Ocak 2006 10:47 • #492379
    Beni zerre alakadar etmiyor, o kadar ilgisizimki bu kadın hakkında, özenti olup olmadığını bile merak edip incelemiyorum.
  • öffffffffff • 17 Ocak 2006 11:07 • #492380
    selam.. bence tam özenti veya çok iyi takılıyor :S ama fazla birşeyini göremedim bu zaman'a kadar çocuk cocuk takılmasından başka..
  • öffffffffff • 17 Ocak 2006 11:09 • #492381
    aynen..1000 tane olsa birini vermem cok yapmacık
  • feyzasal • 17 Ocak 2006 16:24 • #492401
    vay be 10 ay üstüne yazılan topic:o.ee haklılar yenileri kesmiyo tabi,gidip derinlerden çekip almak daha mantıklı geliyo heralde.