-
her besteci zaten birbaşkasına ya da başkalarına özenmiştir,en büyüğünden en küçüğüne hepsi,tarih boyunca.
-
doğru derim..
-
neyin ozentisiymis.
-
çüş ya bu millet iyice sapıttı. kime bok atcağınızı şaşırmışsınız siz yaa. nesi özenti fıstık gibi hatun bence. siz kendi dinlediklerinize bakın.
-
valla özentimi bilmem ama çok güzel kız ve seside güzel
-
Saçlarıyla gizlediği kulaklarını açmaya cesareti olmayan ufacık bi kız. Müziğide ilgimi çekmiyor. Ayrıca ufak yaş kitlesine hitap ediyor zaten...
-
Beni zerre alakadar etmiyor, o kadar ilgisizimki bu kadın hakkında, özenti olup olmadığını bile merak edip incelemiyorum.
-
selam.. bence tam özenti veya çok iyi takılıyor :S ama fazla birşeyini göremedim bu zaman'a kadar çocuk cocuk takılmasından başka..
-
aynen..1000 tane olsa birini vermem cok yapmacık
-
vay be 10 ay üstüne yazılan topic:o.ee haklılar yenileri kesmiyo tabi,gidip derinlerden çekip almak daha mantıklı geliyo heralde.