-
Saçmalama ya, o anda da Slayer dinliyodum, durumu da biliyosun yani...
Ben anlatıyosun gibi geldi bana ben de katıldığımı söyledim. Üslubum yanlış anlaşıldı sanırım.
-
bence metallica,U2 tartışmasız.çok yetenekliler.ama vokal olarak freddie mercury kimse yerini alamaz
-
pentagramdakiler de yetenekli
-
Arakadaşım onlar müzik yapmo adındanda anlaşılacağı dibi.Şarkılar birbirlerinin devamı.Hep Tiyatro var ortada.Adamlar ensturmanları çalarken aynı zamanda pandomim yapıyo gibiler.Onlara rock/metal grubu demen haksızlık olur.Haksızmıyım?
-
bnce dream theater ve paralelince liquid tension :):) bnlar yetenekli adamlar ...ayrıca king crimson da bnlara dahil olabilir..symphony x vs vs .
-
abi kimsenin "manowar" yazdığını görmedim!ne kadar ayıp:)bence her elemanıyla aşmış tek grup manowar'dır!zaten Joey'in üstüne basçı tanımıyorum! Not:adamın sadece ismini yazabildim ne işse adamın soyadı dejenere türkçe diye kabul edilmedi:)halahala..
-
chidren of boddom
dream theatre..
nightwish..
-
Gelmis geçmis en yetenekli grup olarak SLAYER diyorum.Slayer gibi vokal-çift elektro gitar-bateri kaç grupta var sorarim size. Hele birde konserini izleme firsatiniz olursa 200YTL olsa gidin derim ben.Adamlari bilgisayarda bile izledigimde gaza geliyorum . Ama son 3 albümünü fazla begenmedigimide solemek isterim. Ama bir Reign in blood-Seasons-South of heaven 20 DT albümü gücündedir diyebilirim.
-
baba tabi dt deki adamlar artık aşmışlar kendilerini...portnoyun bi açıklamasına göre ''ben d.t. de sadece yapabileceğimin %20 sini yapıyorum'' demesi beni gerçekten korkuttu :D acaba bu insan diilmi lan ? :D
Ben Opeth dinlerken ayrı dünyalara gidiyorum inanılmaz bi müzik bence çok güzel.. her parçası birbirinden güzel ve o Mikael in sesiyle birleşince inanılmaz oluyor... hele hele Children Of Bodom.. Alexi gruptan ayrıldı dediler inanamadım çok üzüldüm hayallerim yıkıldı :P alexisiz cob olmaz baba ya... ama en gaz grup bana göre süper...
-
beatles da iyidir...