Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En yetenekli elemanlardan kurulu rock/metal grubu ne sizce???

  • Ktulu • 16 Mart 2005 21:58 • #455628
    Saçmalama ya, o anda da Slayer dinliyodum, durumu da biliyosun yani...

    Ben anlatıyosun gibi geldi bana ben de katıldığımı söyledim. Üslubum yanlış anlaşıldı sanırım.
  • begum • 17 Mart 2005 14:27 • #455724
    bence metallica,U2 tartışmasız.çok yetenekliler.ama vokal olarak freddie mercury kimse yerini alamaz
  • angrY • 22 Mart 2005 18:03 • #456585
    pentagramdakiler de yetenekli
  • FranticDrummer • 22 Mart 2005 20:17 • #456612
    Arakadaşım onlar müzik yapmo adındanda anlaşılacağı dibi.Şarkılar birbirlerinin devamı.Hep Tiyatro var ortada.Adamlar ensturmanları çalarken aynı zamanda pandomim yapıyo gibiler.Onlara rock/metal grubu demen haksızlık olur.Haksızmıyım?
  • hendrix_seboww • 22 Mart 2005 21:07 • #456621
    bnce dream theater ve paralelince liquid tension :):) bnlar yetenekli adamlar ...ayrıca king crimson da bnlara dahil olabilir..symphony x vs vs .
  • deprofundis • 22 Mart 2005 21:09 • #456622
    abi kimsenin "manowar" yazdığını görmedim!ne kadar ayıp:)bence her elemanıyla aşmış tek grup manowar'dır!zaten Joey'in üstüne basçı tanımıyorum! Not:adamın sadece ismini yazabildim ne işse adamın soyadı dejenere türkçe diye kabul edilmedi:)halahala..
  • MeDuSa_62 • 22 Mart 2005 21:18 • #456626
    chidren of boddom
    dream theatre..
    nightwish..
  • tom696 • 22 Mart 2005 21:47 • #456629
    Gelmis geçmis en yetenekli grup olarak SLAYER diyorum.Slayer gibi vokal-çift elektro gitar-bateri kaç grupta var sorarim size. Hele birde konserini izleme firsatiniz olursa 200YTL olsa gidin derim ben.Adamlari bilgisayarda bile izledigimde gaza geliyorum . Ama son 3 albümünü fazla begenmedigimide solemek isterim. Ama bir Reign in blood-Seasons-South of heaven 20 DT albümü gücündedir diyebilirim.
  • Clarke • 9 Nisan 2005 23:44 • #459692
    baba tabi dt deki adamlar artık aşmışlar kendilerini...portnoyun bi açıklamasına göre ''ben d.t. de sadece yapabileceğimin %20 sini yapıyorum'' demesi beni gerçekten korkuttu :D acaba bu insan diilmi lan ? :D
    Ben Opeth dinlerken ayrı dünyalara gidiyorum inanılmaz bi müzik bence çok güzel.. her parçası birbirinden güzel ve o Mikael in sesiyle birleşince inanılmaz oluyor... hele hele Children Of Bodom.. Alexi gruptan ayrıldı dediler inanamadım çok üzüldüm hayallerim yıkıldı :P alexisiz cob olmaz baba ya... ama en gaz grup bana göre süper...
  • hummingbird • 9 Nisan 2005 23:49 • #459696
    beatles da iyidir...