Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?

  • yeşilsincap • 12 Haziran 2005 17:56 • #472219
    benim sesimde Candy Night ınkine benziyo.. (blackmore s night solisti) ama sadece şarkı solerken... normalde o kadar sakin ve yumuşak çıkmıyo sesim :B
  • sieja_182 • 12 Haziran 2005 18:00 • #472220
    abi ozaman seni bsm grubun vokaline alalm:P
  • Narcoholic • 14 Haziran 2005 16:33 • #472618
    harun tekin, teoman, brian molko, ville vallo sentezi
  • ece_g • 14 Haziran 2005 17:39 • #472645
    avril inki gbi berbat
  • tweeder • 14 Haziran 2005 17:49 • #472649
    serj tankian
  • kusagami • 14 Haziran 2005 19:53 • #472683
    yaw brutal ses çalışmaları yaparım arada bir annemin bana satanist muamelelrine maruz kalırım.ama epica dinleyeniz varsa orda böğüren herif gibi böğürdüğümü tahmin ediyorum.böğürdüğüm zaman kimse yanımda olmuyorda:))))))))