Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu zamana kadar etkilendiğiniz en duygusal parça nedir?ühühühü :((

  • muzip şeytan • 5 Kasım 2005 02:28 • #488287
    mvö-yalnız şarkı
    radiohead-creep
  • sertugba • 5 Kasım 2005 23:56 • #488343
    DMN'ın tüm slow parçaları desem yalan söylemiş olur muyum?!

    Hayır..
  • Same inthe end • 6 Kasım 2005 21:22 • #488380
    pearl jam - last kiss

    ilk dinleyişte melodisinden neşeli bir havaya kapılırsınız
    sonra sözlerini okuyup tekrar dinleyin derim

    belki de o yaşadığım dumur yüzündendir beni en çok etkileyen şarkı bu olmuştur
  • metronom_87 • 6 Kasım 2005 23:28 • #488389
    tüm mistik müziklerden etkilenirim. benm favorim fatih eser'den DENEME ve BEBEKLER. denemeyi hangi duygularla yazdığını bilemem ama mükemmel bir müzik. söz yok zaten. bebekleri ise depremlerde falan ölen bebeklere yazmış heralde. gogle'da arayın bulursunuz bn tavsiye ederim. çok duygusal bi şarkı
  • tabularasa • 7 Kasım 2005 13:47 • #488399
    ya belki duygusal değil ama beni çok duygulandırıyo you could be mine..
  • inflammable • 7 Kasım 2005 13:55 • #488400
    anathema tabikiii anyoneanywhere ya da a natural disaster olablr belki..
  • ParaboLa • 7 Kasım 2005 13:58 • #488401
    fixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu COLD PLAYYYYYYYYYYYYYYY
  • heryermor • 7 Kasım 2005 16:42 • #488404
    AngelicA dinlediğim ilk anathema parçasıdır, gruba bağlanmama sebebiyet veren ve yarı uyanıkken dinleyip de ağlayarak uyanmamı sağlamış muhteşem ötesi,feci duygusal şarkı!!!ve tabe diğer anathema parçaları
    fliying
    one last goodbye
    parisiene moonlight
    a natural disaster
    don't look to far
    are you there
    lost control
    deep
    vs vs...

    abi aldı başını gidiyoo şarkılar :P

    he bi de unutmadan mvö-gece tek geçtiğim şarkılardandır..
    daha var ama abartmayalım :))
  • marla81 • 9 Kasım 2005 04:16 • #488502
    yalnız şarkıyı ilk dinlediğimde 16 yaşımdaydım(yani neredeyse 9 sene önce)boğazımda bi şeylerin düğümlendiğini hissetmiştim...creep için de benzeri şeyler sözkonusudur..yani sana pek bi katıldım.yaşım itibariyle bi de kesmeşeker'den tut beni düşmeden'i ekliyim...okuyan her kim ola ki bu şarkıları dinleye...
  • salyangozy • 11 Kasım 2005 01:03 • #488638
    sezen aksu-gitme
    hoobastank-the reason
    GOO GOO DOLLS-İRİS
    demir demirkan-zaferlerim
    aylin aslım-ahh
    mor ve ötesi-gece
    6. cadde- çalma açmam kapıyı

    ağlamak istiyorsanız birebir....