Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • Ghost_of_you • 4 Ağustos 2006 22:38 • #508234
    Anthrax34
    4 Ağustos 2006 Cuma / 02:46
    ben doğru bulumuyorum..çünkü sözler direk allaha yazılmıştır ilahi bir aşktır.bilmiyorum bence yalnış

    sana katılıyorum bence de yanlış..ya aslında bu ilahinin barda söylenmesinin doğru olup olmadığınından çok bi ilahinin rock cover yapılmasının ne kadar doğru olduğunu tartışmak gerekir..sadece rock değil herhangi bi müzik türü de olabilir..hangi biriniz bu ilahiyi dorian dan dinnerken ilahi şeyler düşünüyosunuz?bence hiçbirinis..hee ama hakkını da veriyim çok da güzel coverlamışlar..süper olmuş..ama yanlış işte..:|
  • temperamental • 5 Ağustos 2006 00:20 • #508241
    olabilir bu 100 inthe island ya da (dejenere olmayan hali ile yahut :p ) bir sölemek gibi bişey .... savunduunuz şeyi söyleyin ama kafanıza alkol takıldı tabii

    sigara içen camiye gitmesin ozaman diyebilirm(mantıken içkili mekanda şlahi yoksa zehirli adam camiye girmesin ) bu tartışmada çok uzar gerek yok , bence söylenebilir
  • trust • 5 Ağustos 2006 00:24 • #508242
    yanlış, yanlış ve yanlış.. her koyun kendi bacağını sevmeyebilir!