Anthrax34
4 Ağustos 2006 Cuma / 02:46
ben doğru bulumuyorum..çünkü sözler direk allaha yazılmıştır ilahi bir aşktır.bilmiyorum bence yalnış
sana katılıyorum bence de yanlış..ya aslında bu ilahinin barda söylenmesinin doğru olup olmadığınından çok bi ilahinin rock cover yapılmasının ne kadar doğru olduğunu tartışmak gerekir..sadece rock değil herhangi bi müzik türü de olabilir..hangi biriniz bu ilahiyi dorian dan dinnerken ilahi şeyler düşünüyosunuz?bence hiçbirinis..hee ama hakkını da veriyim çok da güzel coverlamışlar..süper olmuş..ama yanlış işte..:|