Ben bu zulmu hiçbir yerde görmedim
Kardeşim kastınmı var bize :)
Şimdi olumsuz bişey de yazmak istemem kızcağız için onunda hevesleri var takılıyor kafasına göre
Eh bende bi şarkı okuyuyayım desen heleki bu kızla beraber okursak var ya asın beniiii diye ağlamaya başlar insanlar :D
En az benim kadar kötüymüş bu bacımızda