Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 Kasım 2006 - Ata'mızı Saygıyla Anıyoruz

Bu konu şu haber ile ilgilidir: 10 Kasım 2006 - Ata'mızı Saygıyla Anıyoruz
  • korn_big_fan • 12 Kasım 2006 00:00 • #623759
    evet dostum sana katılıyorum.Atatürke laf atanlar ve bunu marifet sananlar ellerini kollarını sallaya sallaya geziyorlar.
    ATAM SEN RAHAT UYU!
    Evet belki ülkenin geleceği kötüye gidiyor ama sen merak etme.
    Biz onlara pabuç bırakmayacağız.Emanetin sonsuza dek yaşayacak.Orhan pamuk ve elif şafak gibi sözde yazarlar(!) ATAT
    TÜRK neden bu kadar putlaştırılıyor diye soruyorlar.acaba ATAT
    ÜRk olmasaydı ikiside yazar olabilcek miydi?Avrupa devletlerinin sömürgesi olarak yaşayacaktık.O zaman çok daha mutlu olurlardı herhalde.ATATÜRK SEVGİSİ BİZDE ASLA BİTMEYECEK.
    11 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: korn_big_fan


    haksız da değiller hani.. bak dün bi yazıdan aldığım bi alıntının özellikle senin dikkat etmen gereken yerini yeniden kopyalıyorum:


    Türkiye bu büyük adamın eserlerine onun ölümünden bu yana geçen 68 yılda yeni eserler katmış, onun ilkelerini zenginleştirmiş, çağdaşlıkta ona parmak ısırtacak dev adımlar atmış olmalıydı... Atatürk 10 Kasım'larda hâlâ bir kurtarıcı olarak değil, bir aziz hatıra olarak anılmalıydı.


    sence de öyle olması gerekmez miydi? atatürk ün başlattığı yolda çok büyük gelişmeler, devrimler yapmamız gerekirken hala atatürk ü aramamız sence kimin suçudur? tabii ki hepimizin.. kendini temize çekip başkalarına pislik atarak, oturduğun yerden klişe laflar savurarak olmuyo bu işler, bu ülkeye icraat lazım.. hepimiz bunun bilincinde olmalı ve bu ülkeye katkı sağlamak için elimizden geleni yapmalıyız.. yöneticilerini iyi seçmek de bu eylemlerin başında gelir.. (hoş, bu ülkedeki siyasetçilerin hangisi doğru düzgün biriyse?) yoksa 100 yıl sonra hala atatürk ü arıyo oluruz..
    11 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: HereticSlave


    evet bencede öyle olması gerekirdi.ama
    1.sen benim hangi yöneticiyi seçtiğimi nereden biliyosun?
    2.ayrıca orhan pamuk ve elif şafağı yazar olarak görüyorsan sana diyecek bir lafım yok.
    3.ayrıca biz ATATÜRKü her zaman arayacağız.çünkü onun gibi biri asla gelmeyecek.
    4.klişe cümleler kullandığımı söylemişsin.ASLA!ben sadece içimden gelenleri yazdım.
  • HereticSlave • 13 Kasım 2006 00:00 • #623760
    yazımı anlamış olsaydın bu yorumları yapmazdın diye düşünüyorum..
  • korn_big_fan • 13 Kasım 2006 00:00 • #623761
    yazımı anlamış olsaydın bu yorumları yapmazdın diye düşünüyorum..
    13 Kasım 2006 Pazartesi | Yazan: HereticSlave


    sen uyuyor musun peki yazdıklarına???
  • HereticSlave • 14 Kasım 2006 00:00 • #623762
    bu düşünceye başından beri uyulmalıydı ki şu anda elle tutulur biyerde olabilelim.. şimdi burda 1.. 10.. 100.. kişinin uymasıyla olacak iş değil bunlar.. ki hiçbirimiz uymuyoruz görünüşe bakılırsa.. hepimiz kendimizi temize çekip başkalarını suçluyoruz, vatanımızı çok sevdiğimizi iddaa ettiğimiz halde elle tutulur hiçbir şey yapmıyoruz, yarın yine gidip oyumuzu başımızdaki onlarca sahtekardan birine vericez.. hani kolay da değil bunları değiştirmek.. bu saatten sonra da zor biraz.. çevrene bi baksana.. gençlerin yüzde kaçı durumun farkında? türkiye kendini ab ye teslim eden imzayı atarken bütün türkiye gelinim olur musun un büyük finalini izliyodu, toplantıdan ise tek bir görüntü yok.. böyle mi bişeylerin farkına varıp değiştirmeye çalışıcaz? böyle mi bu ülkeyi elle tutulur biyerlere getiricez? gerisini sen düşün..
  • korn_big_fan • 14 Kasım 2006 00:00 • #623763
    bu düşünceye başından beri uyulmalıydı ki şu anda elle tutulur biyerde olabilelim.. şimdi burda 1.. 10.. 100.. kişinin uymasıyla olacak iş değil bunlar.. ki hiçbirimiz uymuyoruz görünüşe bakılırsa.. hepimiz kendimizi temize çekip başkalarını suçluyoruz, vatanımızı çok sevdiğimizi iddaa ettiğimiz halde elle tutulur hiçbir şey yapmıyoruz, yarın yine gidip oyumuzu başımızdaki onlarca sahtekardan birine vericez.. hani kolay da değil bunları değiştirmek.. bu saatten sonra da zor biraz.. çevrene bi baksana.. gençlerin yüzde kaçı durumun farkında? türkiye kendini ab ye teslim eden imzayı atarken bütün türkiye gelinim olur musun un büyük finalini izliyodu, toplantıdan ise tek bir görüntü yok.. böyle mi bişeylerin farkına varıp değiştirmeye çalışıcaz? böyle mi bu ülkeyi elle tutulur biyerlere getiricez? gerisini sen düşün..
    14 Kasım 2006 Salı | Yazan: HereticSlave

    evet sonuna kadar haklısın.ama ilk önce kendimizi değiştirmeye başlamalıyız.daha sonra etrafındaki insanları değiştirmelisin.evet belki çok uzun sürecek bi olay ama hiç değilse kendi üstümüze düşen görevi yaparız.