Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En iyi rock grubu hankısı? Neden?

  • BassCat • 22 Temmuz 2002 21:56 • #430994
    Arkadaşlar, aptalca bir tartışma çıksın diye böyle bir topik açtım, herkes fikrini yazıp özgürce tepişsin deyu...
  • Cubi • 22 Temmuz 2002 22:57 • #430995
    Kişisel sorulara verilmeye çalışılan objectif yanıtlardan doğacak tartışmalar yorucu olur ama okumak eylenceli... hehe
  • Nem • 22 Temmuz 2002 23:35 • #430996
    Bari en iyi takım hangisi falan deseydin :)

    Neyse cevap veriym de konu dışı olmasın bari mesaj.. Rolling Stones dedim gitti. Neden? Çünkü 10000 yıldır varlar, yürümeye halleri yok ama hala çalıyolar, hala iyi biseyler yapabiliyolar, mühim bir takım anıları var, vs vs

    Tabi bi de bonjovi ehuehe
  • Nes • 23 Temmuz 2002 08:59 • #430997
    Kesinlikle Rolling Stones..
  • CaRpE_DiEm • 23 Temmuz 2002 12:38 • #430998
    DREAM THEATER...

    www.dt-home.com
  • JacoPastorius • 26 Temmuz 2002 21:22 • #431003
    Dream Theater
  • JON_SCHAFFER • 29 Temmuz 2002 21:59 • #431006
    OTURUN ADAM GIBI DUSUNUN ALIVE IN ATHENS GIBI BI ALBUM YAPABILCEK YETERLILIKTE GRUP VARMI DIYE EN IYI GRUP ICED EARTH TÜR HALA DINLEMEDIYSENIZ METALIN GERÇEK GÜZELLIĞINDEN UZAKSANIZ DEMEKTIR
  • felix • 29 Temmuz 2002 22:59 • #431008
    Cok yararli bi topik bu bence...Boyle aralarda cesitli topikler acmali, cosmali da cosmali...En iyi grup bence Bon Jovi...
  • Nem • 30 Temmuz 2002 00:32 • #431010
    Niye sürekli büyük harflerle yazıyosun? Nette büyük harfle yazmak bağırmak demektir. Sakin ol..
  • Archer • 1 Ağustos 2002 15:48 • #431018
    Bence soru En Sevdiginiz ya da En Saygi duydugunuz rock grubu seklinde olsa daha iyi olurdu. En iyi sorusu sidik yaristirmak gibi bisi. neye gore iyi, karsilastirma neye gore yapiliyor?

    Ben Dark Side of The Moon ve öncesi Pink Floyd diyorum. Başka şahıs ve grupları begensem de 78'e kadar bu adamlarin yaptiklari bir baska. 78 The Wall da olayı bitiriyorlar zaten.