-
Arkadaşlar, aptalca bir tartışma çıksın diye böyle bir topik açtım, herkes fikrini yazıp özgürce tepişsin deyu...
-
Kişisel sorulara verilmeye çalışılan objectif yanıtlardan doğacak tartışmalar yorucu olur ama okumak eylenceli... hehe
-
Bari en iyi takım hangisi falan deseydin :)
Neyse cevap veriym de konu dışı olmasın bari mesaj.. Rolling Stones dedim gitti. Neden? Çünkü 10000 yıldır varlar, yürümeye halleri yok ama hala çalıyolar, hala iyi biseyler yapabiliyolar, mühim bir takım anıları var, vs vs
Tabi bi de bonjovi ehuehe
-
Kesinlikle Rolling Stones..
-
DREAM THEATER...
www.dt-home.com
-
Dream Theater
-
OTURUN ADAM GIBI DUSUNUN ALIVE IN ATHENS GIBI BI ALBUM YAPABILCEK YETERLILIKTE GRUP VARMI DIYE EN IYI GRUP ICED EARTH TÜR HALA DINLEMEDIYSENIZ METALIN GERÇEK GÜZELLIĞINDEN UZAKSANIZ DEMEKTIR
-
Cok yararli bi topik bu bence...Boyle aralarda cesitli topikler acmali, cosmali da cosmali...En iyi grup bence Bon Jovi...
-
Niye sürekli büyük harflerle yazıyosun? Nette büyük harfle yazmak bağırmak demektir. Sakin ol..
-
Bence soru En Sevdiginiz ya da En Saygi duydugunuz rock grubu seklinde olsa daha iyi olurdu. En iyi sorusu sidik yaristirmak gibi bisi. neye gore iyi, karsilastirma neye gore yapiliyor?
Ben Dark Side of The Moon ve öncesi Pink Floyd diyorum. Başka şahıs ve grupları begensem de 78'e kadar bu adamlarin yaptiklari bir baska. 78 The Wall da olayı bitiriyorlar zaten.