-
Pek rock sayılmaz ama Queensrÿche bence süperdir
buraya D.T. yazanları da yerim ben Queensrÿche dinnesinler
-
vay be adam tehtit etmiş yaaaa...
-
NIRVANA NIRVANA NIRVANA NIRVANA NIRVANA NIRVANA..
-
%/%&(%&(/)&/^&'^%^'%^+/&£/$/(£+/&£+/+(''+{''+%{[/&[^{'+{{'{7{^{[
-
%/%&(%&(/)&/^&'^%^'%^+/&£/$/(£+/&£+/+(''+{''+%{[/&[^{'+{{'{7{^{[
-
çoğu glam rock ve hairden olacaktır yazdıklarımın
whitesnake
joe satriani
steve vai
poison
bon jovi
white lion
quiet riot
rainbow
deep purple
guns'n roses
beatles
tool
yes
genesis
king crimson
red hot chilli peppers
revolver
thin lizzy
lynyrd skynyrd
ayrıca bir de david lee roth ve van halen
ve daha daha ayrıca mr.big,ratt ve gary moore
vs.vs.vs
ayrıca eskiden topic konuları daha güzel ve yazan adam daha kişilikliymiş ben bugün bunu gördüm...
-
gidipte rock kadar büyük bir başlı altında bir şeyleri soramassınız.
-
Şimdi ben DMN diyeceğim..
Bazıları "OHAA!!" diyecek..
Ben bu tepkilerini anlayacağım..
Ama bu 'hak verdiğim' anlamına gelmeyecek..
Ben "neden 'oha' dedin diye soracacağım..
Bazıları "eleman en iyi dedi; boru değil, dünyaca ünlü onca grup vaken Türk grup söylenir mi?!" diyecek..
Ben gülüp geçeceğim..
Bazıları abartacak, "DMN da rock mı yapıyor?! pehh!" diyecek..
Ben "peki sen hangi tarza koyuyorsun?!" diye soracağım..
Büyük bir ihtimalle "pop" diyecek..
Ben "hiç mi pop dinlemedin?!" deyip sözkonusu grubun Britney, J.Lo gibi isimlerle aynı tarza sokan zihniyetine anlam verememeye devam edeceğim..
Müzik kültürümü sorgulayacak, bu grubu söylememin nedenini alternatifimin olmamasında arayan hazırcı zihniyetler de olacak..
Hatta saygı sınırlarını gerisinde bırakıp müzikal beğenime laf edenler de olacak..
Ki bunlar aynı zamanda zevklerin kıyaslanamaz, kişiye özgü, nesnellikten uzak, tartışmaya gerek olmayan kıstaslar olduğunun farkına varmakta direnenlere tekabul etmektedir..
Beni benden alan melodisi, yerden yere vurabilen sözleri, ruhu okşayan gitar tonları ve içime işleyen vokali ile bu grup benim gözümde öyle farklı, öyle ulaşılmaz bir yere sahip ki, 'en iyi' diyebilmek için diğerleriyle kıyaslayamıyorum bile..
Saygılar..
HALİMİZ DUMAN
-
deep purple, pink floyd....ve müziklerinin kalitesi ile X Japan..
-
eski dream theater..şimdiki halini sevmediğimden değil eski hali daha bir güzeldir...
ayrıca evet aşağıdaki söze katılıyorum.
ayrıca eskiden topic konuları daha güzel ve yazan adam daha kişilikliymiş ben bugün bunu gördüm...