Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En iyi rock grubu hankısı? Neden?

  • dysmorphic • 29 Mart 2004 00:22 • #431762
    Pek rock sayılmaz ama Queensrÿche bence süperdir
    buraya D.T. yazanları da yerim ben Queensrÿche dinnesinler
  • _DEATH___ • 4 Kasım 2005 05:48 • #488244
    vay be adam tehtit etmiş yaaaa...
  • zennon • 4 Kasım 2005 12:26 • #488255
    NIRVANA NIRVANA NIRVANA NIRVANA NIRVANA NIRVANA..
  • _DEATH___ • 5 Kasım 2005 01:03 • #488277
    %/%&(%&(/)&/^&'^%^'%^+/&£/$/(£+/&£+/+(''+{''+%{[/&[^{'+{{'{7{^{[
  • _DEATH___ • 5 Kasım 2005 01:03 • #488278
    %/%&(%&(/)&/^&'^%^'%^+/&£/$/(£+/&£+/+(''+{''+%{[/&[^{'+{{'{7{^{[
  • rickenbacker • 5 Kasım 2005 14:51 • #488307
    çoğu glam rock ve hairden olacaktır yazdıklarımın

    whitesnake
    joe satriani
    steve vai
    poison
    bon jovi
    white lion
    quiet riot
    rainbow
    deep purple
    guns'n roses
    beatles
    tool
    yes
    genesis
    king crimson
    red hot chilli peppers
    revolver
    thin lizzy
    lynyrd skynyrd
    ayrıca bir de david lee roth ve van halen
    ve daha daha ayrıca mr.big,ratt ve gary moore

    vs.vs.vs

    ayrıca eskiden topic konuları daha güzel ve yazan adam daha kişilikliymiş ben bugün bunu gördüm...
  • himura • 5 Kasım 2005 21:41 • #488334
    gidipte rock kadar büyük bir başlı altında bir şeyleri soramassınız.
  • sertugba • 5 Kasım 2005 23:49 • #488342
    Şimdi ben DMN diyeceğim..
    Bazıları "OHAA!!" diyecek..
    Ben bu tepkilerini anlayacağım..
    Ama bu 'hak verdiğim' anlamına gelmeyecek..
    Ben "neden 'oha' dedin diye soracacağım..
    Bazıları "eleman en iyi dedi; boru değil, dünyaca ünlü onca grup vaken Türk grup söylenir mi?!" diyecek..
    Ben gülüp geçeceğim..
    Bazıları abartacak, "DMN da rock mı yapıyor?! pehh!" diyecek..
    Ben "peki sen hangi tarza koyuyorsun?!" diye soracağım..
    Büyük bir ihtimalle "pop" diyecek..
    Ben "hiç mi pop dinlemedin?!" deyip sözkonusu grubun Britney, J.Lo gibi isimlerle aynı tarza sokan zihniyetine anlam verememeye devam edeceğim..

    Müzik kültürümü sorgulayacak, bu grubu söylememin nedenini alternatifimin olmamasında arayan hazırcı zihniyetler de olacak..

    Hatta saygı sınırlarını gerisinde bırakıp müzikal beğenime laf edenler de olacak..
    Ki bunlar aynı zamanda zevklerin kıyaslanamaz, kişiye özgü, nesnellikten uzak, tartışmaya gerek olmayan kıstaslar olduğunun farkına varmakta direnenlere tekabul etmektedir..


    Beni benden alan melodisi, yerden yere vurabilen sözleri, ruhu okşayan gitar tonları ve içime işleyen vokali ile bu grup benim gözümde öyle farklı, öyle ulaşılmaz bir yere sahip ki, 'en iyi' diyebilmek için diğerleriyle kıyaslayamıyorum bile..

    Saygılar..



    HALİMİZ DUMAN
  • Ayrton Senna • 6 Kasım 2005 10:47 • #488357
    deep purple, pink floyd....ve müziklerinin kalitesi ile X Japan..
  • whyhione • 6 Kasım 2005 18:29 • #488365
    eski dream theater..şimdiki halini sevmediğimden değil eski hali daha bir güzeldir...

    ayrıca evet aşağıdaki söze katılıyorum.

    ayrıca eskiden topic konuları daha güzel ve yazan adam daha kişilikliymiş ben bugün bunu gördüm...