Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • cradle_sons • 29 Temmuz 2006 23:57 • #507388
    marcus miller,victor wooten,kamil erdem
  • Kitamoto • 29 Temmuz 2006 23:59 • #507390
    red hot chili papers:bascının ismini bilmirem
  • hells bells • 30 Temmuz 2006 02:55 • #507441
    metallica nın eski basscısı cliff tek geçerim
  • -TeUFeL- • 30 Temmuz 2006 17:42 • #507530
    cliff
    flea
    ismail soyberk
    nurhat şensesli
    kerem tüzün
    tarkan gözübüyük
    ilker özalp

    aklıma ilk gelenler arasında
  • jimi_zoso_page • 30 Temmuz 2006 19:46 • #507566
    abi kimsenin billy sheanen dan haberi yok mu ya adam insan değil
  • Necrophilliac • 30 Temmuz 2006 19:47 • #507568
    Stefan Fimmers'i severim.. Ama demin gazetede okudum, Paul Mccartney'in gitar epey yüksek bi fiyata gitmiş.. O geldi aklıma..
  • tayfunfırat • 31 Temmuz 2006 16:39 • #507708
    bass diyince akla steve harris gelir yuh ya!!!!!!!heimdall yazmış sadece
  • kutluk • 31 Temmuz 2006 17:20 • #507723
    ben geliyorum kim gelcek... yani elinden basını düşüremeyen bi arkadaş varsa aramızda onun da aklına ilk kendisinin gelmesi lazım. beni etkilemiş ve öykünmeye devam ettiğim isimlerse flea, steve harris, roger waters.