Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yine STV, yine rock grupları ve yine satanistik mesajlar...

  • punk_girl_punk • 21 Ağustos 2005 23:23 • #482302
    kesinlikle haklısın ya olur mu bu millet stvsiz ne yapar yoldan sapıtırlar
  • sorum_suz • 23 Ağustos 2005 16:24 • #482385
    akşam akşam yayıldım kanepeye annem içerden bağırıyor:
    -stv yi aç stv yi
    açtım bakıyım neymiş derdi o da ne?koymuşlar hafif korkunç müziği satanizm falan filan diyor kaptırdım izliyorum
    kapı açılıyor çattt
    ben :hassssiiiieeee anne ne oldu ya ne daldın içeri ödüm patladı
    anne:gör bak ne diyolar
    ben :bırak anne ya palavradır
    anne:ne palavrası görmüyomusun
    ben :aman anne ya abartıyo bunlar
    anne:sen daha takıl bakalım
    ben :gel beraber takılalım nolucak
    bi çatttt sesi daha annem kapıyı çarptı gitti biraz sinirlendi herhalde
    neyse işte bence abartıyolar ama bu haberler anne babaları rock müziğe karşı daha çok nefret ettirdi sanırım
  • death_glory • 23 Ağustos 2005 16:28 • #482386
    onların amaçları da bu zaten; ebeveynleri rocknroll ve türevlerine karşı tavır almaları için kışkırtmak!

    STV PMRC'nin Türkiye kolu oldu sanırım.ben izlemiyorum ya her gün yayınlanıyo mu bunlar?
  • beeftech • 23 Ağustos 2005 16:45 • #482387
    o adamlar zaten şarkıları tersten dinlesinler diye yapıyorlar..
  • as well as • 23 Ağustos 2005 18:07 • #482395
    her siyah giyinen satanist değildir ama her satanist siyah giyinebilir... ikisi arasında çok büyük fark var! zaten biz neyiz ki işimiz gücümüz yok metal dinleyip uyuşturucu kullanırız içeriz sıçarız... tek düşündüğümüz yolda gördüğümüz bi kaç kediyi kesip kanını içmek...haha çok vahşiyiz...günahkarız...hatta ataistiz... bi de tüm bu çirkef yanlarımız belli olsun ve toplumdan dışlanalım diye simsiyah giyiniriz...içimizde akıllı biri yoktur...biz bokuz aman çocuklarınızı uzak tutun bizden... kaka rock dergilerini okumasınlar... o çılgın müzikleri dinlemesinler ... yeter artık be ...bu muydu duymak istedikleri??????????*
  • cigaracı • 23 Ağustos 2005 19:24 • #482400
    her gördüğü uzun saçlı,siyah giyinene satanist her duyduğu rock müziğede satanist müziği diyen kafanın ben.....!!!!!