İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)
metalkuzucuk
• 28 Ağustos 2005 02:29 •
#483083
ben uyucam olum yeter be .....cümleten iyi geceler tüm garaj ahalisi..
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:29 •
#483084
iyi geceler
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:32 •
#483085
arkadasım,biz konuyu gectik artık,bisuru tartısma falan.ama dogru soyluyosun. onu ben de duydum.ama lp de adam degil
Narcoholic
• 28 Ağustos 2005 12:54 •
#483107
manga sadece piyasa olma özentisi hepsi bu...piyasa için tarzını değiştiren salak bir grup...
ayrıca limp bizkit in b.ku bile olamaz....
yakında cezayla çalışmaya başlarlarsa hiç şaşırmayın arkadaşlar :)
snap666
• 28 Ağustos 2005 13:01 •
#483108
manga adam degildir sonucuna ulastık yani. bi de ceza olayı da dogru. bi ay icinde onu da yaparlar
rickenbacker
• 28 Ağustos 2005 14:00 •
#483118
aga çıktıydım internetten kanama mı var lem! cebelleşme ol um kanama varsa zuhaaahhahahaha sakin relax ol :-0
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9