-
fallaha hepsini beleşe topladık bursa 19 mayısta..üstüne bir de aylin aslım..yolgezer..demir demirkan..ogün sanlısoy geldi ve BELEŞTİİ :))
şimdi beleş olunja 67 melyonjuk koyar bea bana..zaten rock1n cooke da gidemdik :))
-
bira fiyatları açıklanmadan gitmeyi düşünmediğim etkinlik :)
gideriz studio live'a vega, gripin, suitcase 25 YTL ya da bronx'a çilekeş, hücum kedi, gabriel 12ye kadar sınırsız bira 35 YTL :)
-
ya milletin derdi sanki müzik.. yılbaşı gecesi içecek, piyasa yapacak, dumanlanacak, haplanacak uçuşa geçecek yer arıyor... bence girişte uyuşturucu araması gayet dikkatli (Rock'n Coke'da olduğu gibi değil!!) yapılmalı. birileri de çıkmış emek edebiyatı yapıyor... gayet komik olmaya başladı..
-
bu konser dururken başkasına gitsem içim yanardı ehehe gidiyoruz:D
-
ahhh ahhh..yılbaşında yokum ki.... :(:(
-
.
-
param kalmadıııııııı :(((
nabalım bizde onları dinleyerek gireriz,kendi mekanımızı yaratırız :)
-
abi o kadar paranıza yazık başka birşey değil biliyorum başka güsel etkinlik ytok ama yılbaşındada orası çekilmes bir kere mekana dün gittim duman konserine aşırı basık bir ortam ses sistemi iyi ama havalandırma 0 üstündeki herşeyi çıkarman gerekiyor millet üstüste hiç hoş değildi.. ayrıca içki muhabbetide boktan bence o mekana bu para yazıkk...
-
Aslında oldukça iyi bir organizasyon oldu. önce çilekeş, onları canlı izlemek lazımmış. oldukça iyi bir sound, harika bir sahne performansı. çilekeş bu yılbaşı organizasyonunun en iyi grubuydu. Çilekeş den sonra Hayko Cepkin. Nasıl bir çıkış nasıl bir iniş. Hayko'nun tarzı belli, cismi belli. bu kadar protestoyu hakedecek başka isimler yok muydu sizce de? Hayko katliamından sonra Duman... Duman'ın kayda değer tek albümü ilk albümüydü. yani son albümünde coşacak, zıplayacak tek bir şarkı yok. ve dumanla yılbaşına girmek Countdown ın en kötü olayıydı.. ve ardından Teoman. Neden Teoman'ı da Hayko Cepkin'i gönderdiğiniz gibi gönderemediniz? Sebep biri Türkiye'nin en iyi rockcılarından biri olarak kabul edilmiş, yaptığı piyasa müzikle hergün daha fazla poplaşan Teoman, diğeri de kötü ya da garip bir tarz olmasına rağmen inandığı müzik türüne sonuna dek sahip çıkan Hayko Cepkin. Teoman böyle büyük bir organizasyona kafa bir dünya geliyor, içmiş, sesi çıkmıyor. iğrenç bir böğürtüden başka birşey gelmiyor. Lütfü Kırdar'da Teoman'la müzik katliamı yaşanıyor ve kimse Teoman'a bir dur demiyor. İlginç! Teoman artık çöküyor! ve... gecenin finali. Şebnem Ferah. mükemmel bir çıkış , mükemmel bir sahne... hayranlıkla izledik. gecenin sonlarına doğru Şebnem Ferah'ın son bir saatlik garipliğinden bahsetmeye gerek duymuyorum.. Bu gariplik , ya da bu samimiyet bırakın oraya gelenlerle Şebnem Ferah arasında sır olarak kalsın.. Çok güzel bir geceydi. Geceyi en Başta Teoman ve daha sonra Hayko Cepkin katletsede, Dumanla ortalık monotolaşsada , geceye Çilekeş ve Şebnem Ferah damgasını vurdu.. Herşeye rağmen Güzel ve herşey düşünülmüş bir organizasyondu. Herkesin Yeni Yılı Kutlu olsun.. müzikle dolu nice mutlu yıllara...
-
yılbası organizasyonları arasında şöyle bi kıyaslanacak olursa en iyisi buydu bence .. organizasyonun bizzat fiyatı biraz tuzlu olmasına rağmen gece muhteşemdi. ama yılbaşı gecesi tüm partilerin zımbırtıların fiyatı genelde böyleydi.. tabi taksimde abazalara gücünüzün yeteceğine inandıysanız orası da gayet makuldu. sahne performanslarının değerlendirilmesi olayına girmicem, amaç eğlenmekti çünkü. her birinin gayet başarılı olduğunu düşünüyorum bu konuda (özellikle duman ve şebnem ferah!)
kaçıranlar için üzgünüm.. :)