Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • CaFeiN • 12 Mayıs 2006 00:00 • #619560
    Yavuz Çetine dair pek bi şey yoktu.
  • kasstrio • 13 Mayıs 2006 00:00 • #619561
    Organizasyonun sonuna kadar kaldınmı Yavuza dair pek birşey yoktu diyorsun..
  • CaFeiN • 13 Mayıs 2006 00:00 • #619562
    Valla 4 saat boyunca kaldım ve artık uykum gelmişti bu zamana kadar yoktu.Konserin sonunda bir organizasyon olması ne kadar mantıklı?
  • syarar • 2 Haziran 2006 00:00 • #619563
    Seni Çok Özlüyorum YAVUZ ÇETİN
  • cantadora • 9 Haziran 2006 00:00 • #619564
    Sırf Yavuzcan Çetin'in ilk kez sahne aldığını görmek ve eğitimine katkıda bulunmak için bile gidilmeye değer bir geceydi.. Bence geceye katılan herkes, müzisyenler olsun, seyirciler olsun, Yavuz Çetin'i seven ve değerini bilen insanlardı. Duygu yüklü bir akşam oldu..

    Benim geceye dair tek "keşke"m, bu gece Bronx'ta değil de Kadıköy Shaft'ta, illa Taksim'de yapılacaksa Mojo'da yapılsaydı.