Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • need_a_cure • 14 Ekim 2004 20:12 • #441566
    Creeping Death derim ben :o)

    Die by my hand
    I creep across the land
    Killing first-born man!!!!1
  • SoFineSlash • 14 Ekim 2004 20:20 • #441567
    Unforgiven 2 yanı pek gaz olasada beni derinden etkiler sahsen...
  • need_a_cure • 14 Ekim 2004 20:25 • #441568
    ha onu unuttuk yaw :o)) ben o şarkıda birine aşık olmuştum (en azından öyle sandım)
  • MrNoName • 14 Ekim 2004 20:27 • #441569
    for whom the bell tolls=))
    Not:Metalci falan degilim ama bi cok parcasini bilirim=))uheuheuehuehue...
    www.dinamo.fm
  • fizban • 14 Ekim 2004 21:11 • #441570
    one...
  • divinemusic • 15 Ekim 2004 08:14 • #441583
    No Remorse, One
  • ScarFace • 15 Ekim 2004 09:50 • #441586
    kesinlikle Blackend ve Wherever I May Roam.Birde The Call of Ktulu...ya Damage Inc. de çok gaz.Ulan böyle soru mu olur bea?? :)
  • FuckTheSystem • 15 Ekim 2004 09:58 • #441587
    ONE... "darkness! imprisoning me! all that i see! absolut horror i can not live! i cannot die! trapped in myself.. body my holding cell!!!"
  • dilek • 15 Ekim 2004 10:32 • #441588
    Here i m.. on the road again
    There i m.. up on the stage
    Here i go.. playing star again
    There i go.. turn the page


    one
    wherever i may roam
    sad but true
    fuel
    low mans lyric
    so what
    nothing else metters

    .. oohoo böyle gider bu
  • soulfly • 15 Ekim 2004 15:32 • #441604
    wherever I may roam