İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)
need_a_cure
• 14 Ekim 2004 20:12 •
#441566
Creeping Death derim ben :o)
Die by my hand
I creep across the land
Killing first-born man!!!!1
SoFineSlash
• 14 Ekim 2004 20:20 •
#441567
Unforgiven 2 yanı pek gaz olasada beni derinden etkiler sahsen...
need_a_cure
• 14 Ekim 2004 20:25 •
#441568
ha onu unuttuk yaw :o)) ben o şarkıda birine aşık olmuştum (en azından öyle sandım)
MrNoName
• 14 Ekim 2004 20:27 •
#441569
for whom the bell tolls=))
Not:Metalci falan degilim ama bi cok parcasini bilirim=))uheuheuehuehue...
www.dinamo.fm
fizban
• 14 Ekim 2004 21:11 •
#441570
one...
divinemusic
• 15 Ekim 2004 08:14 •
#441583
No Remorse, One
ScarFace
• 15 Ekim 2004 09:50 •
#441586
kesinlikle Blackend ve Wherever I May Roam.Birde The Call of Ktulu...ya Damage Inc. de çok gaz.Ulan böyle soru mu olur bea?? :)
FuckTheSystem
• 15 Ekim 2004 09:58 •
#441587
ONE... "darkness! imprisoning me! all that i see! absolut horror i can not live! i cannot die! trapped in myself.. body my holding cell!!!"
dilek
• 15 Ekim 2004 10:32 •
#441588
Here i m.. on the road again
There i m.. up on the stage
Here i go.. playing star again
There i go.. turn the page
one
wherever i may roam
sad but true
fuel
low mans lyric
so what
nothing else metters
.. oohoo böyle gider bu
soulfly
• 15 Ekim 2004 15:32 •
#441604
wherever I may roam
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
»