Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • deady_ykal • 13 Şubat 2005 02:50 • #450967
    die die my darling misfits'in hit parçalarındandır. bunu metallica'ya ait görerek yalnız misfits'i değil metallica'nın efsane basçısı cliff burton'ı da küçümsemiş oluyorsunuz.
  • deady_ykal • 13 Şubat 2005 02:53 • #450968
    free specj for the dumb da garage inc.deki diğer parçalar gibi coverdır. ancak kirk bu şarkıda çok iyi performans vermiş, kutlamak lazım.
  • deady_ykal • 13 Şubat 2005 02:56 • #450969
    sabbra cadabra black sabbath'a aittir. lütfen şarkıyı karalamayalım.
  • deady_ykal • 13 Şubat 2005 02:58 • #450970
    TOPLU DUYURU: GARAGE INC.teki hiçbir şarkı metallica'ya ait değildir. LÜTFEN DİKKAT.
  • imagene • 13 Şubat 2005 07:55 • #450979
    bence..

    untiLL it Sleeps
  • dss_scream • 13 Şubat 2005 09:58 • #450981
    bence de

    one..
  • grupmulanbu • 14 Şubat 2005 11:48 • #451064
    Yalancının.... Bak harbimi bunu hiç duymamıştım...
  • MadWolf • 16 Şubat 2005 15:58 • #451457
    Cekimserim

    abicim hangi birini soyliyim ki..hepsi birbirinden beter(manyak manasında):D
  • CloSeD_ • 18 Şubat 2005 23:35 • #451832
    En Gaz MetallicA Parçası

    en gaz kasetleri die olsayda di daha ie olurdu :))) sorunun cewabi çok açik (hepsi) nasil olsa slow sarkilari bile sonradan aziyo:)))
  • çatapat • 19 Şubat 2005 02:01 • #451858
    Cekimserim

    die die die my darling!!kesinlikle...bunun gazıyla al eline ekmek bıçaanı dal direk gidip...varsa tabe eheh...