Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • schuLdiner • 11 Şubat 2005 17:13 • #450706
    tek keLimeyLe master of pupets:)
  • Ktulu • 11 Şubat 2005 17:20 • #450708
    One
  • yMalmsteen • 11 Şubat 2005 17:50 • #450718
    Sad BUT true ve for whom the bell tools...
  • grupmulanbu • 11 Şubat 2005 18:37 • #450725
    "Metalicanın en az gaz olan şarkısı hangisi"

    Bence bu anket sorusu daha farklı olmalıydı..




    "Metalicanın en az gaz olan şarkısı hangisi" Sizce hangisi??
  • KirkHammett • 12 Şubat 2005 00:08 • #450795
    sordugunuz soruyo bak...en gaz parcası garage.inc den free spech for the dumb tur dınleyın duramassınzı:D
  • hödö hödö hey • 12 Şubat 2005 10:40 • #450826
    bencee..

    fuel
  • tweeder • 12 Şubat 2005 16:01 • #450862
    bencee..

    sad but true,seek and destroy,sanitarium,one,frantic,st. anger,and justice for all,blackened,battery,enter sandman...................
  • _astronomy_ • 13 Şubat 2005 00:08 • #450953
    When a man lies he murders
    Some part of the world
    These are the pale deaths which
    Men miscall their lives
    All this i cannot bear
    To witness any longer
    Cannot the kingdom of salvation
    Take me home
  • ozi311 • 13 Şubat 2005 00:13 • #450954
    hala metallica mı dinliyorsunuz yaaa,hayatınızda yeni bişeyler deneyin...
  • deady_ykal • 13 Şubat 2005 02:47 • #450966
    so what metallica'nın cover parçalarındandır ve anti-nowhere league'ye aittir. lütfen o güzel parçayı metallica gibi bir grupla harcamayın.