-
breadfan,die,die my darling,free speech for the dumb,one,...
Metallica'nın çogu şarkısı beni gaza geitiri(tabe ruh haline göre deyişiyor)
-
bence one..
-
the call of ktulu
-
master of puppets ve enter sandman tam gaz şarkılar bence
-
fOR wHOM tHE bELL Tolls ve Wherever i may rOAM
-
One - Whiskey in the jar...
-
One tabi ki üstüne tanımam.Ama Fight Fire With Fire da uçuruyor.Orionn da ağlatır.Cliff nede olsa.Ah ulan Cliff:(
-
hardrocka ekliyeceğim sanitarium ve until it sleeps
-
loverman(How much longer?)
one
master of puppets
fade to black
fuel
for whom the bell tolls
-
En iyi şarksı değil belki ama, gaz şarkı dendi mi akla BATTERY geliyo önce.
Battery..BATT-THE-RHEY