Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • Archon • 23 Şubat 2005 22:37 • #452799
    breadfan,die,die my darling,free speech for the dumb,one,...
    Metallica'nın çogu şarkısı beni gaza geitiri(tabe ruh haline göre deyişiyor)
  • RoCKeRGiRL • 1 Mart 2005 18:46 • #453456
    bence one..
  • PanikAdam • 1 Mart 2005 20:34 • #453471
    the call of ktulu
  • metalik • 1 Mart 2005 22:21 • #453489
    master of puppets ve enter sandman tam gaz şarkılar bence
  • _Carnage_ • 1 Mart 2005 23:17 • #453513
    fOR wHOM tHE bELL Tolls ve Wherever i may rOAM
  • Fetus • 2 Mart 2005 18:40 • #453681
    One - Whiskey in the jar...
  • _DiM_ • 3 Mart 2005 21:46 • #453859
    One tabi ki üstüne tanımam.Ama Fight Fire With Fire da uçuruyor.Orionn da ağlatır.Cliff nede olsa.Ah ulan Cliff:(
  • roomerang_frht • 4 Mart 2005 14:28 • #453935
    hardrocka ekliyeceğim sanitarium ve until it sleeps
  • whyhione • 4 Mart 2005 17:28 • #453958
    loverman(How much longer?)
    one
    master of puppets
    fade to black
    fuel
    for whom the bell tolls
  • celsius • 6 Mart 2005 02:16 • #454250
    En iyi şarksı değil belki ama, gaz şarkı dendi mi akla BATTERY geliyo önce.

    Battery..BATT-THE-RHEY