Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • LordSoth • 21 Şubat 2005 14:32 • #452147
    Cekimserim

    leper messiah....derim tek gecerim
  • guardofheaven • 21 Şubat 2005 14:50 • #452156
    Cekimserim

    fuel varken gerek bile yok tartışmaya..bence tek geçilecek bir şarkı
  • LordSoth • 21 Şubat 2005 14:52 • #452158
    duzenleme ritim solo kombinasyonu

    dayı fuel nedir ya parca kolay sozler hadi basit ne diyorsun leper messiah en sıkısıdır...insanı ucurtur calmasıda ayrı bi zevk
  • elion • 21 Şubat 2005 22:46 • #452370
    unforgiven 2
  • paradigm_shift • 21 Şubat 2005 23:50 • #452410
    mama said ve tuesday's gone
  • omeqa • 22 Şubat 2005 00:14 • #452421
    Bazıları damar parçaları sıralamiş,
    Oysa en gaz metallica parçası sorulmuş........

    "die my darling" i tek geçtikten sonra
    "master of puppets" derim,
    son olarakta "whiskey in the jar".
    (Cover olsun, benim beğendiim olsun :))
    noktayı koyarım..
  • bimilyon1 • 22 Şubat 2005 01:10 • #452444
    kimyasal saldrı olsa gaz maskesi takçakmıyız?
  • ecool • 23 Şubat 2005 09:16 • #452618
    unforgiven, one bu kadar
  • cubur • 23 Şubat 2005 15:54 • #452674
    Kesinlikle Fade to Black derim, tek geçerim!

    Live it seems, will fade away
    Drifting further every day
    Getting lost within myself
    Nothing matters no one else
    I have lost the will to live
    Simply nothing more to give
    There is nothing more for me
    Need the end to set me free
  • mangdasire • 23 Şubat 2005 22:28 • #452795
    valla cover ama en gazı so what derim ben