Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • TurkishMetal • 15 Ekim 2004 16:09 • #441606
    metallica dinleyenlerin fade to black gibi bir şarkıyı yazmaması garibime gitti.
  • 666 • 15 Ekim 2004 16:45 • #441608
    myster of pupets
  • dilek • 15 Ekim 2004 16:59 • #441610
    ama hepsini de sıralayamayız ki :)
    nasıl da çıkmış aklımdan harbiden ya..

    bi de

    die die diee my daarliinngg :)
  • HardrocK • 15 Ekim 2004 17:30 • #441615
    En gaz parça:
    Master of Puppets...

    Ardından gelenler:

    Fuel
    Mercyful Fate
    Creeping Death..
  • jubei • 15 Ekim 2004 20:02 • #441628
    arkadaşlar Disposable Heroes u unuttunuz galiba..

    Disposable Heroes
    Blackened
    Damage Inc
    Battery
    Trapped Under Ice
    Fight Fire With Fire

    böyle gider bu liste
  • Serpent_King • 15 Ekim 2004 20:21 • #441633
    blackened..çalması felaket gaz ötesi gaz..
    disposable heros
    damage inc
    Battery
    Trapped Under Ice
    Fight Fire With Fire

    :P jubei olm ssenle çaldığımız bu şarkılar gazdır işte amaaaa...dyers eve unuttun heralde :) creeping death var :) [ hakkat böyle bi soru olmaz =) ] unuttunmu rusyada hava alanı gaz konserini bakiim =) blitzkireg var ...hmmm motorbreath var..ya şöyle yapalım..load a kadar olan tüm şarkıları (bence) gaz. =) oh be.
  • _siMya_ • 15 Ekim 2004 20:27 • #441634
    Blackened,Master of Puppets,Call of Ctulhu,For Whom the Bell Tolls

    Gerçi M.O.P. 9dk yerine 5dk sürse gazı daha uzun sürcek de...
  • nirvanapistol • 15 Ekim 2004 22:05 • #441647
    one..
  • ScarFace • 16 Ekim 2004 11:36 • #441665
    motobreath i seven yok mu..Allahım nasıl bir güzel şarkıdır öyle.
  • Serpent_King • 16 Ekim 2004 12:06 • #441668
    var abi var ayıpsın..ya dediğim gibi 82 - 91 arası tüm şarkılar süper gaz :)