Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • m0rtis • 17 Kasım 2004 03:51 • #443713
    Nereye kadar gider bu topic bilemem
    metallica nın yaptığı hüzünlü parçalar dışında (mama said falna filan) hepsi gaz

    bi kere ilk 4 albümzaten gaz olmak zorunda adamlar thrash metal yapiyor. sonraki albümlerde rock a dönmece ama onlar da gaz. hele son albüm tam gaz ama ederi 0
  • mkcervy • 17 Kasım 2004 13:57 • #443721
    seek & destroy ve creeping death
  • peace_maker_17 • 17 Kasım 2004 14:49 • #443722
    I think En Gaz MetallicA Parçası :))

    ı think En Gaz MetallicA Parçası is the unforgiven .because it is very beatiful and when ı listen to it ı am being crazy from the metallica
  • gizli_vadi • 17 Kasım 2004 23:05 • #443735
    I think En Gaz MetallicA Parçası :))

    eye of the beholder...unutulmuş..onu hemen ekleyelim..en gaz parçası derken...en boş parçası kastedilmiyor mmu? bunda ters köşe durumları var gibi...
  • METAL LICA • 18 Kasım 2004 22:24 • #443807
    METALLICA NIN HER PARÇASI GÜZELDİRRR

    METALLICA NIN HER PARÇASI GÜZELDİRRR
  • HEYULA • 19 Kasım 2004 00:40 • #443812
    METALLICA NIN HER PARÇASI GÜZELDİRRR

    tabi ki master master master of puppets
  • scharqlen • 19 Kasım 2004 20:53 • #443845
    Çok gaz parçası var ama giriş olarak söyliim
    Ride the Lightning!
  • hendrix_seboww • 20 Kasım 2004 10:58 • #443888
    MASTER OF PUPTS,free speech fr the dumb,figt fire wth fire,,,,
  • EnlighTen_The_ • 22 Kasım 2004 20:22 • #444023
    creeping death
    harvester of sorrow
    the memory remains
    fuel
    the four horseman
    whiskey in the jar(ne kadar cover olsada)
    sad but true
    unforgivenll
    .
    .
    .
    .
    nothing else matters
    here of the day
    unforgiven
    mama said
    (not:yukardan aşağıya doğru gaz azalıyo anlamışınızdır herhalde..)
  • Affedilmeyen • 23 Kasım 2004 02:21 • #444042
    hepsi