-
Nereye kadar gider bu topic bilemem
metallica nın yaptığı hüzünlü parçalar dışında (mama said falna filan) hepsi gaz
bi kere ilk 4 albümzaten gaz olmak zorunda adamlar thrash metal yapiyor. sonraki albümlerde rock a dönmece ama onlar da gaz. hele son albüm tam gaz ama ederi 0
-
seek & destroy ve creeping death
-
I think En Gaz MetallicA Parçası :))
ı think En Gaz MetallicA Parçası is the unforgiven .because it is very beatiful and when ı listen to it ı am being crazy from the metallica
-
I think En Gaz MetallicA Parçası :))
eye of the beholder...unutulmuş..onu hemen ekleyelim..en gaz parçası derken...en boş parçası kastedilmiyor mmu? bunda ters köşe durumları var gibi...
-
METALLICA NIN HER PARÇASI GÜZELDİRRR
METALLICA NIN HER PARÇASI GÜZELDİRRR
-
METALLICA NIN HER PARÇASI GÜZELDİRRR
tabi ki master master master of puppets
-
Çok gaz parçası var ama giriş olarak söyliim
Ride the Lightning!
-
MASTER OF PUPTS,free speech fr the dumb,figt fire wth fire,,,,
-
creeping death
harvester of sorrow
the memory remains
fuel
the four horseman
whiskey in the jar(ne kadar cover olsada)
sad but true
unforgivenll
.
.
.
.
nothing else matters
here of the day
unforgiven
mama said
(not:yukardan aşağıya doğru gaz azalıyo anlamışınızdır herhalde..)
-
hepsi