Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Gaz MetallicA Parçası (Sizce YAne)

  • TuRQu • 5 Aralık 2004 15:41 • #444681
    Byler boole bi Forumdsa NOTHING ELSE MATTERS diyen yokmu ya???? ADami parcaliyo atiyo yemin billah :}}}}}
  • RoCKeRGiRL • 10 Şubat 2005 14:27 • #450368
    ben "one" derim..
  • C-None • 10 Şubat 2005 14:39 • #450378
    motorbreath ya da fuel
  • gizem_cobain • 10 Şubat 2005 15:52 • #450438
    son zamanlarda enter sandman..
  • Metal milita • 10 Şubat 2005 16:42 • #450465
    master of puppets
    one
    metal milita
    seek and destorey
    fade to black
    rıde the lıgtnıng
    orıon
    leper mesıah
    for hom dı bell toll:))
    sad but true
    hıt the lıgts
    tuesday gone
    tabi ki de
    THE CALL OF KTULU...
  • Rebelfire • 10 Şubat 2005 18:17 • #450486
    one...
  • dEppİŞikK • 10 Şubat 2005 18:37 • #450489
    ıt's electric
    one
    nothing else..
    die die my darling
    bitti...
  • a_lost_soul • 10 Şubat 2005 18:52 • #450495
    Bence One'dır.Klipteki her sahne,her nota damarlarımdaki kanın akışını etkiliyo.
  • oqz • 11 Şubat 2005 11:23 • #450600
    Bence nothing else matters

    bence de nothing else matter zaten şu anda o çalıyor..
  • cellchoock • 11 Şubat 2005 17:09 • #450703
    st.anger

    one