bi eleştri yazmak bukadar zor mu??
rapidshare'de ise klip zor.
önce müzikal açıdan eleştirelim:
tonlar çok kötü olmuş. 3sn den fazla dinlenmiyor. herhalde sap manyetiğinin verdiği düdük sesini atatürkün hitabesine layık gördünüz..
sonra konu açısından eleştirelim:
güzel, ama katkısı nedir?
Ama Türk genci kültürünü ezmekten ve aşşağlamaktan başka bişey yapamıyor eleştriyor ama okuyup çqalışıp düzeltmeye çalışmıyor aydınlanmıyor...
türk genci bunlarla uğraşacağına oturup ders çalışsın o zaman atatürkün izinden gitmiş olur. vatan kurtarma edebiyatından başka birşey yapılmadığı sürece bu muhabbetler böyle süreer gider.