Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • ex-i • 12 Ağustos 2006 20:34 • #509344
    ulan biride deseki abi güzel olmuş eline sağlık dişimi kırıcam. amma siyaset yapma hastası adam varmış.
  • kkurt • 12 Ağustos 2006 21:53 • #509356
    olm klibi rapid share denen saçmasapan yere koymuşsun, bu klibi indirmek için ne kadar para verirsiniz geyikleri arasında asıl klip nerde bulabilene aşkolsun.. ben uğraşmam yani. adam gibi biryere koy bakalım.
  • ex-i • 12 Ağustos 2006 23:37 • #509377
    olm klibi rapid share denen saçmasapan yere koymuşsun, bu klibi indirmek için ne kadar para verirsiniz geyikleri arasında asıl klip nerde bulabilene aşkolsun.. ben uğraşmam yani. adam gibi biryere koy bakalım.


    tamammıdır olm?

    bi eleştri yazmak bukadar zor mu?? 19 kanallık bi çalışma bu alttarafı iyi veya kötü demeniz yeterliydi. unutulan çok değer var hatırlatmak istemiştim sadece. Ama Türk genci kültürünü ezmekten ve aşşağlamaktan başka bişey yapamıyor eleştriyor ama okuyup çqalışıp düzeltmeye çalışmıyor aydınlanmıyor...
  • nalan81 • 13 Ağustos 2006 01:59 • #509402
    Bodrumdaki Zindan girişindeki tarihi yazıyı içeriğinden dolayı sildirtenler.

    O yazı içeriğinden dolayı silinmedi, sonradan yazıldığı iddia edilince incelenmeye alındı ve uzmanların incelemesi sonucu müze müdürü tarafından sonradan yazdırılmış bir yazı olduğu kanıtlandı, yazanda suçunu itiraf etti zaten ve tarihi eserlerde tahribat yapmak suçundan haklarında yargısal işlem başlatıldı.
    Bu ülkede egolarını tatmin etmek için korumakla görevli olduğu değerleri bizzat tahrip edenler de mevcut, elmanın tek tarafı çürük değil yani her kesimden çıkıyor böyle yobazlar.
  • kkurt • 13 Ağustos 2006 08:36 • #509418
    bi eleştri yazmak bukadar zor mu??


    rapidshare'de ise klip zor.

    önce müzikal açıdan eleştirelim:
    tonlar çok kötü olmuş. 3sn den fazla dinlenmiyor. herhalde sap manyetiğinin verdiği düdük sesini atatürkün hitabesine layık gördünüz..

    sonra konu açısından eleştirelim:
    güzel, ama katkısı nedir?


    Ama Türk genci kültürünü ezmekten ve aşşağlamaktan başka bişey yapamıyor eleştriyor ama okuyup çqalışıp düzeltmeye çalışmıyor aydınlanmıyor...


    türk genci bunlarla uğraşacağına oturup ders çalışsın o zaman atatürkün izinden gitmiş olur. vatan kurtarma edebiyatından başka birşey yapılmadığı sürece bu muhabbetler böyle süreer gider.
  • ex-i • 13 Ağustos 2006 12:10 • #509427
    puhahaha çok komiksin kkurt adam. ders çalışmaklamı kurtarıcaksın ülkeni. senin düdük sesi dediğin gitar u.s.a Gibson Sg 95 model manyetikler angus ama senin anlamadığın çok belli abicim bu işlerden. Allah kolaylık versin yavru kurt.
  • kkurt • 13 Ağustos 2006 12:42 • #509432
    gitar gibson sg, manyetikler agnus, çalan ise agnusun papağanı herhalde.. geçiniz.
  • ex-i • 14 Ağustos 2006 17:48 • #509655
    keçi ossurmuş götüne küsmüş saygılar...