ya sorun yaratmakda üstlerine olmayan arkadaşlar.neden boşuna güzel kafanızı yoruyosunuzki. istanbuldaysanız hemen gidip bi seyahat firmasına ben akçaya gitmek istiyorum diyosunuz. onlarda biletinizi kesiyo. akçayda inip taksiye atlayıp beni festival alanına götür diyosunuz. ve orda oluyosunuz. bukadar basit. ayrıca ben şuan tüm tayfayla beraber akçaydayım.burda insanlar bize acaip bakıyo. çok güzel bi duygu.gittiğimiz dükkanlarda güzel karşılanıyoruz.anti-metallerde var. ama genelde sempatik gözüküyoruz heralde nebiliyim. güzel anlar yaşıyoruz burda ya. metal...
ya beş degil bileklik veriyolardı girişte 1 ytlye ama iş işten gecti tabi.
güzeldi ya ikinci gün cıkan ilk iki grubu begendim hani sweet dreams in the end falan söyleyen özellikle o grubun ismini bilen varsa yazarsa sevinirim.
son gün mogollar cıkamadı maalesef olsun kurtalan iyiydi
ama böyle eve git gel zevki cıkmadı umarım bi dahaki sene cadır olayına girebilirim.
o grup sehrin azizleriydi.. ya beş degil bileklik veriyolardı girişte 1 ytlye ama iş işten gecti tabi.
güzeldi ya ikinci gün cıkan ilk iki grubu begendim hani sweet dreams in the end falan söyleyen özellikle o grubun ismini bilen varsa yazarsa sevinirim.
son gün mogollar cıkamadı maalesef olsun kurtalan iyiydi
ama böyle eve git gel zevki cıkmadı umarım bi dahaki sene cadır olayına girebilirim.
18 Temmuz 2006 Salı | Yazan: eeddaa